Yee H.
Zwemmen is super leuk. Met de 3 jarige is veel leuk in het buiten zwembad en mini disco(2030) Huis
Zwemmen is super leuk. Met de 3 jarige is veel leuk in het buiten zwembad en mini disco(2030) . Ook voelen we ons veilig met veel lifeguard bij het zwembad. Huisje is ook heel fijn. Alleen het dubbel bed maakt heel veel geluid as je draait of erop instapt. Soms is het moeilijk om te slapen. Air Co werkt wel maar niet super koel voor boven 30 graden. We kwamen met een electrische auto. Er zijn 4 laadpalen. Die 2 naast kinderboerderij zijn al lang kapot. Die 2 bij de ingang werkten. 1 keertje werkte het niet met alle pasjes, terwijl de ander bezig is. Uiteindelijk moeten we 50euro betalen via de officiële website. Verder is het heel fijn verblijf. We zullen terug komen. Locatie zelf is rustig en vaak bij veel stranden , erg leuk.
Expérience prouvée le 06/07/2023
Cet avis intitulé « Zwemmen is super leuk. Met de 3 jarige is veel leuk in het buiten zwembad en mini disco(2030) Huis » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus
Vous n'êtes pas encore membre ?
Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !
Mieux entendu
Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.
Suivi complet
Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.
Accès exclusif
Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.