Dennis
Mooie camping, fijn ontvangst en alles was erg schoon en netjes. Helaas is het best prijzig wanneer
Mooie camping, fijn ontvangst en alles was erg schoon en netjes. Helaas is het best prijzig wanneer je alleen reist en bijna evenveel betaalt in je eentje in vergelijking met 2 personen. Prijzen kloppen niet en er wordt vaak verwacht dat je samen reist waardoor mensen die solo reizen altijd duurder uit zijn. Ook was de grond veel te groot voor mijn fiets en tent en hadden er kleinere plekken kunnen zijn voor solo reizende met fiets zodat de prijs ook lager kunnen zijn. Je gebruikt minder stroom, minder water en minder ruimte.
Expérience prouvée le 16/05/2025
Cet avis intitulé « Mooie camping, fijn ontvangst en alles was erg schoon en netjes. Helaas is het best prijzig wanneer » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus
Vous n'êtes pas encore membre ?
Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !
Mieux entendu
Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.
Suivi complet
Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.
Accès exclusif
Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.