Henk
Prima camping, echter is het oud en versleten. Erg veel achterstallig onderhoud en maakt alles toch
Prima camping, echter is het oud en versleten. Erg veel achterstallig onderhoud en maakt alles toch net iets minder en is zonde.Wat ook te veel van het goede is, is de kinder disco. Elke dag weer en dan met name de zeer harde muziek is echt te veel en te vaak. Zeker minder harde muziek zou het veel leuker maken wanneer je op het terras/restaurant zit. Wanneer alles op orde was zou een 8 of 9 meer passen.
Ook is een goede openbaar vervoer aansluiting een gemis. Echter kunnen jullie hier niet veel aan veranderen en is wat het is.
Expérience prouvée le 13/08/2024
Cet avis intitulé « Prima camping, echter is het oud en versleten. Erg veel achterstallig onderhoud en maakt alles toch » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus
Vous n'êtes pas encore membre ?
Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !
Mieux entendu
Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.
Suivi complet
Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.
Accès exclusif
Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.