Pieter G.
We hebben 1,5 uur bij de receptie gewacht om in te schrijven en toen was het nog niet gelukt . Ze w
We hebben 1,5 uur bij de receptie gewacht om in te schrijven en toen was het nog niet gelukt
. Ze waren nog druk bezig met graafmachines en shovel op de kampeerplekken. De meeste waren nog niet klaar. Het toiletgebouw was niet schoon en 1 avond en nacht deden de toiletten het niet. Het was vorig jaar een prachtige camping met mooie plekken maar nu staan daar huisjes. We komen niet weer terug.
Expérience prouvée le 14/05/2024
Cet avis intitulé « We hebben 1,5 uur bij de receptie gewacht om in te schrijven en toen was het nog niet gelukt . Ze w » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus
Vous n'êtes pas encore membre ?
Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !
Mieux entendu
Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.
Suivi complet
Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.
Accès exclusif
Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.