Marco J.
Vriendelijk personeel, mooie locatie aan zee, goede service. Echter een gebrek aan dagelijks schoonh
Vriendelijk personeel, mooie locatie aan zee, goede service. Echter een gebrek aan dagelijks schoonhouden van sanitair, koud en smakeloos eten in restaurant en belabberde electriciteitvoorziening op kampeerplek. Een gehuurde koelkast tegelijkertijd met electr. kookpitje is niet mogelijk, terwijl je 4 stroompunten hebt.
Het personeel en service was wel top, bij noodweer, code oranje, kregen we een nacht in een lodge.
Expérience prouvée le 26/07/2025
Cet avis intitulé « Vriendelijk personeel, mooie locatie aan zee, goede service. Echter een gebrek aan dagelijks schoonh » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus
Vous n'êtes pas encore membre ?
Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !
Mieux entendu
Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.
Suivi complet
Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.
Accès exclusif
Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.