Remko
algeheel is alles top, maar wij met 2 volwassenen en 4 pubers was het huisje (premium) niet geschikt
algeheel is alles top, maar wij met 2 volwassenen en 4 pubers was het huisje (premium) niet geschikt,
de tafel buiten is te klein voor 6 pers. maar 4 krukken binnen kookgerei is totaal niet toereikend om bv 6 stukken vlees te bakken. wij vinden het ook jammer dat het huisje zelf net zo groot is als voor 4 personen dus in verhouding niet eerlijk .
ook de stapel bedden zijn erg kort ( het ging om dat 2 van mijn meiden niet zo groot zijn)
Expérience prouvée le 09/05/2026
Cet avis intitulé « algeheel is alles top, maar wij met 2 volwassenen en 4 pubers was het huisje (premium) niet geschikt » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus
Vous n'êtes pas encore membre ?
Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !
Mieux entendu
Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.
Suivi complet
Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.
Accès exclusif
Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.