Marcel
Een fijn park. Goede ontvangst, en wij zeggen die Fransen praten geen Engels. Nee, ze zijn ook in No
Een fijn park. Goede ontvangst, en wij zeggen die Fransen praten geen Engels. Nee, ze zijn ook in Normandie
met de tijd meegegaan. prima communicatie in het Engels. De park voorzieningen waren prima, alles netjes opgeruimd, en ons verblijf was netjes en schoon. Ondanks dat het park in goede staat is en met goede voorzieningen. Is het hoog waardig houden van het niveau een uitdaging. Onderhoud, zoals dakgoten vol met bladeren, takken en verzakken van de goten. Is een van de dingen die na het seizoen direct moeten worden aangepakt. Ook in de huisjes zijn er nu nog maar kleine dingen, zoals afkitten douchebakken, verzakken van buiten deuren. Als dit terug gebracht wordt naar een hoger niveau. Blijft het een nette, goede verblijfplaats voor het gezin. Het zwembad speeltuin en andere benodigdheden is het een prima park voor een gezin met kinderen. Mijn vrouw en ik en de hondjes hebben genoten van het park maar ook van de omgeving. Het strand de kustlijn de dorpjes en verscholen gebouwen, bruggen en natuur. Prachtig Normandie.
Expérience prouvée le 24/05/2026
Cet avis intitulé « Een fijn park. Goede ontvangst, en wij zeggen die Fransen praten geen Engels. Nee, ze zijn ook in No » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus
Vous n'êtes pas encore membre ?
Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !
Mieux entendu
Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.
Suivi complet
Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.
Accès exclusif
Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.