Nouschka
Goed onderhouden park, fantastische ontvangst en vriendelijk personeel. Boven verwachting heerlijk g
Goed onderhouden park, fantastische ontvangst en vriendelijk personeel. Boven verwachting heerlijk gegeten in het restaurant op de camping. Wij boeken nooit een 2e keer dezelde camping, maar deze zou ik gerust nog een keer heen gaan. Een minpuntje: De rangerpetten waren op, dus we konden alleen het paspoort kopen. Toen een aantal dagen later de petten er wel waren moesten we de volle prijs voor de pet betalen. Dat vond ik niet zo netjes. Maar dat is ook echt het enige. Daarvoor een 8, anders was het een dikke 9!
Expérience prouvée le 18/05/2026
Cet avis intitulé « Goed onderhouden park, fantastische ontvangst en vriendelijk personeel. Boven verwachting heerlijk g » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus
Vous n'êtes pas encore membre ?
Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !
Mieux entendu
Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.
Suivi complet
Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.
Accès exclusif
Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.