AVIS AUTHENTIFIÉ
Avis sollicité par Custplace

Nous nous assurons ainsi de la fiabilité des avis.

Helaas hebben wij geen positieve indruk opgedaan uit ons verblijf op Jardins de Privas. De wifi werkte niet, de TV heeft nooit gewerkt. Volgens de service zouden beddengoed en handdoeken aanwezig zijn. Die hebben we zelf moeten halen. De kwaliteit van deze wegwerp-lakens en kussenslopen is ver onder de maat.
Omdat wij zelf de eindschoonmaak wilden doen ipv er 75 e voor te betalen, wilden wij weten waar deze aan moest voldoen. Dat kon niemand ons vertellen en was er ook geen toelichting op papier of anders voor beschikbaar. Het aanwezige en vriendelijke schoonmaakpersoneel wist overigens te vertellen dat zij de caravans toch moesten schoonmaken, betaald of niet. Dus de hele eindschoonmaak is alleen maar een manier om extra geld te maken.
En tot slot was er in onze laatste nacht direct naast de camping een zeer luidruchtige bruiloft compleet met schreeuwende DJ en zeer harde muziek die tot diep in de nacht duurde. Het restaurant was aardig met prettige uitbaters. Kortom, een stadscamping als deze is geen aanrader.

Par Gerd il y a 10 mois
Expérience prouvée le 09/06/2023

Cet avis intitulé « Helaas hebben wij geen positieve indruk opgedaan uit ons verblijf op Jardins de Privas. De wifi werk » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus

Vous n'êtes pas encore membre ?

Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !

Créer un compte

Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.

Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.

Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.