Aller au contenu principal

Dennis

il y a 1 an
2

Kan beter? camping was ok? horeca was slecht. Redelijke kaart waarvan de helft niet voorradig. Verde

Kan beter? camping was ok? horeca was slecht. Redelijke kaart waarvan de helft niet voorradig. Verder slecht sprekende mensen achter de bar. Maar het ergste was dat we 2 keer geklaagd hebben over de deur van ons eigen sanitair. Deze was helemaal krom getrokken door vocht/warmte. Gevraagd of ze het konden maken. Blijkbaar niet? mn vrouw heeft daardoor niet gedoucht in ons eigen sanitair was je kon zo naar binnen kijken (douche) als je langs loopt. Verder had mn dochter ook moeite om de deur dicht te trekken dus die heeft er geen gebruik van gemaakt. 300 tot 400 euro extra betaald voor waarom we eigen sanitair nemen. Mn vrouw en dochter? van mij hoeft het geen eens. Ik had geen zin om weer te klagen want blijkbaar hebben ze andere prioriteiten. De andere klachten over eigen sanitair douchebak ondiep waardoor alles nat werd. Verder douchebak lag niet op afschot dus hebben trekker moeten kopen
omdat het water wat erin lag begon te stinken. Overal spinnendraden wat nooit werd weggehaald en elke dag 3 keer de afwasplek vol met zaagsel wat op den duur ook steeds vervelender werd.
Verder hadden we geboekt toen het nog yellow village was inc bbq en andere zaken. Dat was er ook niet omdat ze het via Sandaya allemaal was aangepast. We hebben nog screenshots van wat we hadden geboekt maar ook hier had de receptie geen boodschap aan. Al met al was de vakantie geslaagd maar de eerste ervaring met sandaya is erg slecht. Ik heb er nog aan gedacht om een klacht in te dienen maar ik voel me niet serieus genomen. Waarschijnlijk omdat ze volgend jaar weer 50 plaatsen opofferen voor huisjes/chalets. Dat is het belangrijke publiek

Expérience prouvée le 27/07/2024

Être notifié

Partagez votre avis Sandaya, Campings 4 et 5 étoiles en Europe

Evaluez votre expérience client Sandaya, Campings 4 et 5 étoiles en Europe. Votre avis est précieux

M
S
L
A
+ 143406 avis déjà publiés

Cet avis intitulé « Kan beter? camping was ok? horeca was slecht. Redelijke kaart waarvan de helft niet voorradig. Verde » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus

Vous n'êtes pas encore membre ?

Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !

Créer un compte

Mieux entendu

Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.

Suivi complet

Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.

Accès exclusif

Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.