Marloes
Mooie camping, erg leuk gelegen aan een riviertje. Hier werd veel gebruik van gemaakt door onze kind
Mooie camping, erg leuk gelegen aan een riviertje. Hier werd veel gebruik van gemaakt door onze kinderen. Leuk zwembad, buitenbad was het water wel erg koud nog, maar binnen prima. Het sanitair waren wij iets minder over te spreken, wordt te weinig schoongemaakt. Ondanks aangeven bij receptie halverwege de vakantie zagen wij geen verbetering. Bij uitchecken opnieuw aangegeven waarna we een "ja, maar". Te horen kregen. Voelde mij daarin niet gehoord, jammer want het doet afbreuk aan onze ervaring, het is namelijk verder een prachtige camping en de andere toiletgebouwen waren een stuk schoner.
Expérience prouvée le 11/05/2026
Cet avis intitulé « Mooie camping, erg leuk gelegen aan een riviertje. Hier werd veel gebruik van gemaakt door onze kind » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus
Vous n'êtes pas encore membre ?
Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !
Mieux entendu
Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.
Suivi complet
Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.
Accès exclusif
Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.