Machlon
Prima ontvangst en vriendelijk personeel. Sanitair matig. Vloeren waren tijdens douchen ook buiten d
Prima ontvangst en vriendelijk personeel. Sanitair matig. Vloeren waren tijdens douchen ook buiten de cabines drijfnat en glad. Ook de wastafels waren vaak drijfnat. Bij 1 toilet ontbrak de toiletbril gedurende de 7 dagen dat wij er waren. Er wordt wel goed schoongemaakt. Op de tentplaats lag veel glas van een geknapt bierflesje. Hebben we zelf deels opgeruimd en slippers buiten aangehouden. Zeer positief is prijs kwaliteit en loopafstand naar de RER
Expérience prouvée le 14/05/2026
Cet avis intitulé « Prima ontvangst en vriendelijk personeel. Sanitair matig. Vloeren waren tijdens douchen ook buiten d » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus
Vous n'êtes pas encore membre ?
Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !
Mieux entendu
Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.
Suivi complet
Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.
Accès exclusif
Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.