Harold
Redelijk goed gehad - helaas SANITAIR was zwaar onvoldoende! Slechts één gebouw in de nabijheid, ter
Redelijk goed gehad - helaas SANITAIR was zwaar onvoldoende!
Slechts één gebouw in de nabijheid, terwijl er veel gasten waren. Veel vervuiling, ontevreden gasten en lange rijen.
Zelfs invalidentoilet zat onder de uitwerpselen! Regelmatig papier op.
Klacht bij beheerder gedaan: helaas, andere gebouw had ?technische problemen? (maar er werd waarneembaar niet aan gewerkt.
Daarbij: ?Schoonmaakmedewerkers willen pas vanaf 08.00 uur werken?. Op de meeste campings die wij bezoeken wordt óf heel vroeg, óf nog heel laat schoongemaakt.
Nu waren er vanaf 08.00 uur voor álle gasten slechts één (zwaarvervuilde) helft opengelaten, de andere helft geblokkeerd voor schoonmaak. Ná de schoonmaak moest iedereen weer in de rij voor de slechts enkele toiletten en douches! Dus snel wéér een puinhoop na lang wachten?.
Dames en heren, ouderen en kindren - iedereen in dezelfde rij.
Voor ons geen reden om terug te komen na eerdere ervaringen met Paasweekeinde in 2022 - nieuwe beheerder betekende helaas een ernstige verslechtering!
Expérience prouvée le 16/04/2023
Cet avis intitulé « Redelijk goed gehad - helaas SANITAIR was zwaar onvoldoende! Slechts één gebouw in de nabijheid, ter » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus
Vous n'êtes pas encore membre ?
Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !
Mieux entendu
Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.
Suivi complet
Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.
Accès exclusif
Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.