Kris
We zijn niet tevreden. Onze nachten waren verschrikkelijk door de vele overlast van de overburen op
We zijn niet tevreden. Onze nachten waren verschrikkelijk door de vele overlast van de overburen op plaats K43. We stonden op K30. S nachts tot 4uur maakten ze kabaal op het terras, rookten voortdurend joints waarvan de rook onze richting uitging. We hebben dit meermaals gemeld bij de receptie, maar ze hebben er niets aan gedaan. Security passeerden soms, maar deden niks. Sanitar was niet proper en alle avonden en wachten geen wc papier. 1 maal poetsen per dag is niet voldoende voor het hoogseizoen.
Expérience prouvée le 22/08/2025
Cet avis intitulé « We zijn niet tevreden. Onze nachten waren verschrikkelijk door de vele overlast van de overburen op » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus
Vous n'êtes pas encore membre ?
Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !
Mieux entendu
Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.
Suivi complet
Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.
Accès exclusif
Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.