Lire tous les avis Village Vacances Sandaya Cap Sud Venzolasca Village Vacances Sandaya Cap Sud Venzolasca
AVIS AUTHENTIFIÉ
Avis sollicité par Custplace

Nous souhaitons apporter la preuve que les avis publiés sur Custplace sont d’authentiques avis de clients Village Vacances Sandaya Cap Sud Venzolasca.

Nous nous assurons ainsi de la fiabilité des avis.

Village Vacances Sandaya Cap Sud Venzolasca

Naast enorme toren waar 4G en 5G aanhangt bevind zich entree park, maar toch nul wifi. Uit de grond gestampt park. Geen sfeer. Je ligt op strand waar niets van gemaakt is of op je handdoek of je mag 15 euro per bedje betalen voor een ligbedje. We waren met 6 personen. Reken maar uit wat een geld per dag voor een bedje. Totaal niet ok dit zo aan te bieden. Bij zwembad geen parasols. Verder de slechtste binnenkomer ooit door vanaf 16.00 uur welkom te zijn in je accomodatie, we kwamen na 17.00 uur en deze was nog niet klaar. Bij zwembad konden we even wachten werd gezegd door receptie, ze zouden bellen als het klaar was. Na bijna 2 uur wachten zijn we naar receptie terug gegaan waar we na 2.5 uur de sleutel kregen. De schoonmaak had er lang over gedaan zou je zeggen, maar na zo lang wachten bleken nog slechts 3 van de 6 bedden opgemaakt te zijn en ontbrak het overige beddengoed. We waren nog net op de valreep voor sluiten bij receptie om overige beddengoed te vragen. En het opmaken van de bedden wat inclusief was mochten we zelf doen. Aan de receptionise vroegen we nog wat meer info, we hadden gehoord dat anderen wat uitgelegd was over park en voorzieningen, ons was niets verteld. Bij kaart buiten de receptie werd nog snel wat aangewezen waar wat is, toen werd gezegd dat receptie snel ging sluiten. Slechtere binnenkomer kun je je gasten niet bieden: ook bleek toen winkel al gesloten dus zaten we de rest van de avond zonder eten of drinken dus maar uit eten gegaan.

Par Jurgen il y a 9 mois
Expérience prouvée le 24/07/2023

Cet avis intitulé « Naast enorme toren waar 4G en 5G aanhangt bevind zich enttee park, maar toch nul wifi. V Uit de gron » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus

Vous n'êtes pas encore membre ?

Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !

Créer un compte

Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.

Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.

Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.