Lire tous les avis Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer
AVIS AUTHENTIFIÉ
Avis sollicité par Custplace

Nous nous assurons ainsi de la fiabilité des avis.

Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer

Het is een prachtig aangelegde camping, heel veel beplanting en mooie chalets.

Het is een prachtig aangelegde camping, heel veel beplanting en mooie chalets. De chalets zijn goed onderhouden en hebben allen een mooie veranda en rondom veel groen en mooie beplanting. Je krijgt daardoor echt een vakantiegevoel.

Wat we minder vonden was de uitstraling van de horeca. We hebben hier ook geen gebruik van gemaakt, omdat dit er niet gezellig uit ziet. Wijkt erg af van de uitstraling van de rest van de camping. De kampeerplaatsen en toiletgebouw ziet er ook erg mooi en goed onderhouden uit.

Het dorpje is op loopafstand maar viel ons wat tegen. Er zijn zeer beperkt aantal winkels en de dame van het kleine bakkerswinkeltje was niet erg vriendelijk. Wel aardig wat horeca op de boulevard, met voldoende keus en zitplaatsen.
We hebben alle D-Day landing stranden bezocht en wat plaatsjes in de regio. Het is een heel mooie omgeving, vooral voor natuurliefhebbers en rustzoekers. En natuurlijk als je geïnteresseerd bent in de oorloggeschiedenis. Houd je van Kathedralen dan kijk je hier je ogen uit!

Par Nelly il y a 10 mois
Expérience prouvée le 16/05/2023

Cet avis intitulé « Het is een prachtig aangelegde camping, heel veel beplanting en mooie chalets. » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus

Vous n'êtes pas encore membre ?

Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !

Créer un compte

Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.

Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.

Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.