Lire tous les avis Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer

Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer

Mooie, professioneel georganiseerde camping. Vlak bij het dorpscentrum van het gezellige Saint-Aubin-Sur-Mer. en zijn leuke strand.
Bij aankomst was alles mooi in orde, en het enige defect aan de camping (lekkende afvoer van de wasbak in de keuken) werd onmiddellijk opgelost.
Verder ook een leuk zwembad met redders die duidelijk alles goed in de gaten hielden, activiteiten die de kinderen enthousiast maakten (de aquagym en de dagelijkse dans om de dag af te sluiten waren vaste punten in onze dagindeling).
Finaal is er in Normandië ook fenomenaal veel te zien. Of je nu van Middeleeuwen, WOII houdt, of liever kaasmakerijen of caramelfabrieken ziet.

Last but not least waren de plaatsen met de cottages ook ruim en mooi gepositioneerd, zodat je nooit het gevoel had dat je in de privacy van de buren aan het inbreken was (of vice versa)

Algemeen dus zeker een aanrader, en niet eens zo ver van België of Nederland.

Par Dominique il y a 9 mois
Expérience prouvée le 03/07/2023

Cet avis intitulé « Mooie, professioneel georganiseerde camping. Vlak bij het dorpscentrum van het gezellige Saint-Aubin » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus