Lire tous les avis Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer
AVIS AUTHENTIFIÉ
Avis sollicité par Custplace

Nous nous assurons ainsi de la fiabilité des avis.

Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer

Stacaravan was erg schoon en goed! Camping klein maar wel leuk. Veel bezienswaardigheden in de buurt. Vlakbij de zee. Helaas wel gedoe ivm WiFi ( die wij voor 45 euro hebben bijgekocht via jullie!) moest zelf contact opnemen met het franse internet bedrijf. Te belachelijk voor woorden! Van de 9 dagen verblijf heeft de WiFi het de eerste twee dagen en de laatste dag gedaan. De camping was totaal niet behulpzaam. Die weigerde al bij het woord WiFi. Na klachten bij Sandaya zelf ( verschillende malen contact gehad) kwam Sandaya niet verder dan vertellen dat ik zelf maar het internet bedrijf moest bellen. Het las zogenaamd aan onze apparatuur. Terwijl ik bij andere huisjes wel gewoon WiFi verbinding had. Het kastje op ons huisje deed het niet. Na heeeeeel veel zeuren na meerdere dagen kwam er een herstart van het kastje in ons huisje op onze laatste dag?.en ja hoor hij deed het. Dus nu 45 euro
betaald voor 3 dagen WiFi. Belachelijk voor woorden!! Maar een Vergoeding oid ( heb ook zelf moeten bellen naar het internet bedrijf) of deel van de kosten terug ho maar.

Par Yvonne il y a 9 mois
Expérience prouvée le 05/08/2023

Cet avis intitulé « Stacaravan was erg schoon en goed! Camping klein maar wel leuk. Veel bezienswaardigheden in de buurt. » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus

Vous n'êtes pas encore membre ?

Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !

Créer un compte

Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.

Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.

Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.