Lire tous les avis Camping Sandaya Cypsela Resort Pals Camping Sandaya Cypsela Resort Pals
AVIS AUTHENTIFIÉ
Avis sollicité par Custplace

Nous nous assurons ainsi de la fiabilité des avis.

Camping Sandaya Cypsela Resort Pals

Stacaravan schoon en ruim, met voldoende ruimte tussen de caravans en genoeg ruimte rondom. We vonden het schoonmaaksetje met slechts 1 vaatwastablet en geen theedoek om de vaat af te drogen wel erg karig. Omdat wij met de trein vanuit Nederland reisden, en nauwelijks bagage meenemen omdat we meerdere steden/plaatsen aandoen, hadden we alles bijgeboekt, ook bedlinnen etc. Navraag gedaan bij de receptie, theedoek niet mogelijk, dus uiteindelijk maar eentje gekocht.
Vriendelijk personeel, vooral in de bar, en leuke animatie. Park mooi aangelegd en keurig verzorgd.
Fijn dat het zwembad toch open was, ondanks het mindere weer. Helaas was het water onverwarmd, in tegenstelling tot wat ik bij boeking dacht gelezen te hebben op de website (dat 1 zwembad verwarmd zou zijn).
Badmeesters erg streng, wat ook prima is, ook al was er verder niemand aan het zwemmen, maar een plastic duikbril verbieden omdat deze mogelijk kapot zou kunnen gaan in het zwembad gaat mogelijk wat ver. De overige dagen was deze duikbril overigens geen probleem.

Par Inge il y a 1 semaine
Expérience prouvée le 06/05/2024

Cet avis intitulé « Stacaravan schoon en ruim, met voldoende ruimte tussen de caravans en genoeg ruimte rondom. We vonde » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus

Vous n'êtes pas encore membre ?

Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !

Créer un compte

Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.

Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.

Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.