Lire tous les avis Camping Sandaya La Dragonnière Camping Sandaya La Dragonnière

Camping Sandaya La Dragonnière

Het huisje was bij aankomst niet schoon. Met. Name boven en bij het raampje zit veel stof en spinrag. Dit is door de gebruiker ook slecht schoon te maken en dient dus door het park zelf te worden gedaan. Wat betreft de lijst van servies betreft ontbrak er veel servies en bestek. Ook de kwaliteit was niet goed. Zelf een scherp mes achter gelaten, het aanwezige mes zat los in het handvat. Natuurlijk kun bij aankomst hierover melding doen, maar daar zit je in de vakantie niet op te wachten.
Handdoeken en beddengoed was aanwezig, maar duidelijke instructies of dat tijdens een lang verblijf gewisseld kan worden ontbreekt.

Positief was de rust op het park, goede en nette voorzieningen, vriendelijk personeel.

Par A il y a 6 mois
Expérience prouvée le 05/10/2023

Cet avis intitulé « Het huisje was bij aankomst niet schoon. Met. Name boven en bij het raampje zit veel stof en spinrag » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus