Lire tous les avis Camping Sandaya Domaine du Verdon Castellane Camping Sandaya Domaine du Verdon Castellane
AVIS AUTHENTIFIÉ
Avis sollicité par Custplace

Nous nous assurons ainsi de la fiabilité des avis.

Camping Sandaya Domaine du Verdon Castellane

Toch waren er een paar minpuntjes in vergelijking met 2018.
Het eerste minpuntje is dat we in 2018 altijd WIFI hadden aan de ingang van de camping, en nu in 2023 (5jaar later) moet je daarvoor apart bijbetalen, ondanks dat het verblijf voor eenzelfde periode ongeveer een 400 ? meer kost??
Dus wat doen we: De laatste 3 dagen van ons verblijf betaal ik nog voor de WIFI. Wat blijkt: Dat de WIFI over heel de camping niet meer werkt?? En onze centen dan? Misschien krijgen we deze nog terug? Ik weet het niet?
Al bij al om dit minpuntje af te ronden vind ik dat er op een 5 sterren camping in 2023 sowieso altijd WIFI mag zijn.
Puntje 2 dan: Onze zoon verjaart altijd op het moment dat wij op vakantie zijn, en nu was dat niet anders. In 2018 hebben we zijn verjaardag gevierd op de camping. (Leuk was dat)
Nu in 2023 dachten we dat ook te doen, en reserveerde mijn vrouw een plaatsje in het restaurant. Dit viel echter tegen, want ze vertelde ons dat het restaurant gesloten was? Ze vertelde haar dat het restaurant alleen open was op zaterdag en zondagavond. Geen probleem, mijn vrouw gaat zaterdagvoormiddag naar het restaurant om te reserveren, en wat hoort ze? Dat het restaurant niet open is?? Ook op zondag kon ze niet reserveren? Toch zijn we enkele dagen later wel boven in het restaurant geweest om er een ijsje te gaan eten, (dit was dan zonder reservering) en we stelden vast dat er zowat alles in het honderd liep. Alles liep er mis! Niettegenstaande de mensen de benen van onder hun lijf liepen. Ze deden dus wel hun best, maar het lukte niet. Naar mijn mening staan hier niet de juiste mensen op de juiste plaats? Hier is dus nog wel werk aan de winkel voor de directeur van de camping. We hebben
de verjaardag van onze zoon dus in het dorp van Castellane gevierd. Spijtig was dit want het restaurant van de camping was volledig nieuw. In 2018 was dit er nog niet.
Waar ik mij ook een vraag bijstel is het feit dat er maar één toilet is?? Ik heb er althans maar één gevonden, en dit voor zo een nieuwbouw? Waar dan ook nog eens zoveel mensen aanwezig zijn? En een 5 sterrencamping?
Dan het "positieve" van de camping is natuurlijk hun nieuw gebouwd zwembad! Dit is het pareltje van de camping samen met de 2 zen zwembaden. Tof was dat!
Dit mag zeker niet aanzien worden als een negatieve feedback, maar hopelijk doen ze er iets mee voor in de toekomst. Want dit is hiervan toch de bedoeling of niet?
Misschien gaan we nog wel eens terug....

Par Rudiger il y a 8 mois
Expérience prouvée le 31/08/2023

Cet avis intitulé « We hebben voor de 2de keer een leuk verblijf gehad in camping du Verdon. Net zoals in 2018. Toch war » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus

Vous n'êtes pas encore membre ?

Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !

Créer un compte

Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.

Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.

Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.