Lire tous les avis Camping Sandaya Le Soleil Vivarais Sampzon Camping Sandaya Le Soleil Vivarais Sampzon

Camping Sandaya Le Soleil Vivarais Sampzon

Mooi park. Goede ligging. We zijn senior en buiten het seizoen gekomen. In het seizoen met al die drukte en veel kinderen (= lawaai en veel herrie) zou dit niks zijn voor ons. Dit was de 1e keer in 20 jaar op een Camping. Stacaravan is netjes maar toch klein t.o.v. een bungalowpark. Dat was dus wennen. Je hebt als het druk is ook weinig privacy omdat de caravans toch erg dicht op elkaar staan.

Over het algemeen toch goed bevallen. Behoorlijk irritant vond ik het gedoe met de codes voor het hek, zelfs als je naar buiten wilt als voetganger. Dat moet beter.

Par Philip il y a 1 an
Expérience prouvée le 05/09/2022

Cet avis intitulé « Mooi park. Goede ligging. We zijn senior en buiten het seizoen gekomen. In het seizoen met al die dr » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus