Lire tous les avis Camping Sandaya Les Vagues Vendres Camping Sandaya Les Vagues Vendres

Camping Sandaya Les Vagues Vendres

Veel te luide animatie wat veel te lang doorgaat, meerdere vakantiegangers gesproken die dit ook vonden, vervolgens gemeld bij de receptie maar er word niks mee gedaan? Animatie is prima tot een uur of 2130? Niet tot 2330/2400!! Mensen willen slapen? Voor de rest prima vermaakt! Zwembad is klein en de hutjes staan wel heel echt dicht op elkaar, sommige plekken staan 4 hutjes tegenover elkaar waardoor je niet echt een vakantie gevoel krijgt. Omdat de buren kunnen zien wat je aan het eten bent. Huisjes 1 t/m 30 zijn niet relaxt om te zitten, kies voor de optie dat je zelf kan bepalen waar je kan zitten en pak de huisjes vanaf 300 en meer!

Par Marco il y a 1 an
Expérience prouvée le 20/09/2022

Cet avis intitulé « Veel te luide animatie wat veel te lang doorgaat, meerdere vakantiegangers gesproken die dit vonden, » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus