Nous souhaitons apporter la preuve que les avis publiés sur Custplace sont d’authentiques avis de clients Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin.

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Langue française non parlé déchet non ramassé dans le camping sanitaire sale mais pas du aux personnels

Par Karen il y a 9 mois
Expérience prouvée le 28/07/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Camping super mais sommes nous encore en Belgique????? Je suis bilingue mais en Ardennes, je parle f

Camping super mais sommes nous encore en Belgique?????
Je suis bilingue mais en Ardennes, je parle français...et malheureusement le personnel ne connaît pas cette langue.

Par Hanen il y a 9 mois
Expérience prouvée le 27/07/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

The rented cabin looked worn and didn?t match the online photos at all. So we were really disappointed when we arrived. We did not have any hot water and the toilet was leaking and had a terrible smell of urine. Furthermore the duvet smelled of sweat so we had to ask for a new.

We think the cabin was in a terrible condition and although the personal service tried to fix the toilet it took them almost 3 days to fix it, which was half of our stay.

All activities for children were in dutch so our children couldn?t really participate.

The pool area was nice and the crew was kind and helpful. The common toilets was clean and nice.

Par Maria il y a 9 mois
Expérience prouvée le 27/07/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Dans l'ensemble un bon camping

Dans l'ensemble un bon camping, mais dommage qu'il y a un train qui passe si près du camping et toute les 10/30min. Et très très dommage que les animateurs enfants ne parlent pas le français et ne fait aucun effort.

Par Vanessa il y a 9 mois
Expérience prouvée le 08/07/2023

Viel tegen na 4 eerdere goede ervaringen

Wij waren hier nu voor de 5de keer en hebben geconstateerd dat er wel- ten nadele- één en ander is veranderd de afgelopen periode.
We hebben een lijstje gemaakt met de zaken die opvielen:

[ ] Kapot tuinmeubilair (kapotte parasol en tuintafel en tuinstoelen)
[ ] Kapot stapelbed
[ ] Kapotte glazen in de kast
[ ] Huisje niet goed schoon ( veel stof onder de bedden, heel veel vuil in de binnenkant van de klapramen, smerige en vette luchtroosters en bovenzijde kastjes)
[ ] Geen afwerking rond de accomodatie
[ ] Wastafel badkamer loopt niet door
[ ] Aanbod animatie oudere jeugd enorm uitgekleed tov andere jaren. Nauwelijks aanbod. Bejegening naar de oudere jeugd tijdens de enige echte 18+ activiteit (kampvuur) benedenmaats
[ ] Gekocht wifi voor 5 personen maar uitermate slecht tot geen bereik
[ ] Gaspit rechtsachter werkt slecht
[ ] Afwerking onder afwasmachine ontbreekt/is kapot
[ ] Parasol: 1 defecte op de grond voor de accomodatie en de staande parasol gaat niet meer dicht.
[ ] Flikkerlicht in de woonkamer
[ ] Kapotte trappetjes om uit het zwembad te komen
[ ] Hoeken van het zwembad scherp en slecht afgewerkt

Par Eric il y a 9 mois

Séjour correct mais un peu décevant pour 4*

Personnel et animations non francophones pourtant en Wallonie Logements 4 coquillages qui nécessite + d'entretien et nettoyage

Par Julie il y a 9 mois
Expérience prouvée le 10/07/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

We hebben een leuke vakantie gehad. Er waren toch een paar dingetjes die ons tegen vielen. Het zwemb

We hebben een leuke vakantie gehad.
Er waren toch een paar dingetjes die ons tegen vielen.
Het zwembad was koud en voor de kleintjes had ik een glijbaantje verwacht of wat meer speelattributen bij het zwembad.
Het restaurant / terras was 2 dagen in de week gesloten dit was wel jammer.
De lodge tent die op de site stond kwam niet overeen met wat we gekregen hebben en dan is het voor een kleine meisje van 2 jaar moeilijk om boven te slapen met een steile trap.
We hebben het creatieve opgelost maar dat mag wel beter vermeld worden op jullie site.

Par Stefan il y a 10 mois
Expérience prouvée le 16/07/2023

Manque de personnel francophone. Et d?annimation Ainsi de d?animateur français

Manque de personnel francophone.
Et d?annimation
Ainsi de d?animateur français

Par Florence il y a 10 mois
Expérience prouvée le 14/07/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Prima park met kanttekeningen.Het is duidelijk dat ze

Prima park met mooie nieuwe huisjes en zwembad maar wel met kanttekeningen.

Het is duidelijk dat ze aan het vernieuwen zijn want hoe verder naar achter je op het park komt, hoe verwaarloosder het erbij ligt.
Het 18+ zwembad hoort ook bij de oude garde en dat is te zien ook, evenals bijbehorende bar.
Het nieuwe zwembad daarentegen is erg mooi aangelegd maar ondanks dat er weinig mis kan gaan met iets nieuws liet de hygiëne nu al te wensen over.

Om te beginnen het voetenbad waar je doorheen moet voordat je het zwembad terrein op kan. In de folder promoot de directeur hygiëne door oa deze voetenbaden, wij hadden nog nooit zo?n poel van bacteriën bij elkaar gezien. Stilstaand water zonder chloor, waar honderden paar voeten per dag doorheen gaan. Aan het einde van de dag was het helemaal bruin. Iedereen klom eroverheen. Ook de pleisters die we aan het begin van onze vakantie zagen liggen, lagen er na 2 wk nog steeds.
Ook de bereikbaarheid van het zwembad riep vraagtekens op. Er waren meerdere ingangen, maar die poorten waren dicht. Je moest over een grindpaadje een helling op, onmogelijk met een kinderwagen (en daarna dus met kinderwagen door dat voetenbad). Weer zag je meerdere mensen spullen over het hek tillen.
Dat is erg jammer. Puntjes op de I en je behoudt een spik en span zwembad.

Het binnenbad is erg sfeerloos, verder geen glijbaan oid.

Jammer dat de buitenglijbanen het niet deden.
Wij waren voor het hoogseizoen maar bij lekker weer lag het zwembad al vol, vraag me af hoe het in het hoogseizoen zal zijn.

Ons huisje was overall redelijk schoon, dekbedden wel stuk voor stuk met grote vieze vlekken en wc pot ook nog vies.

Animatie deed het leuk met elke avond terugkomende liedjes. Wat wel raar was is dat het springkussen niet elke dag aan was(vrije dag animatieteam) en dat een keer toen veel kinderen op het kussen aan het spelen waren, ze eraf werden gehaald en het kussen voor hun ogen uit werd gezet. Kinderen beteuterd achterlatend (einde werkdag team).

Lekkere broodjes ?s ochtends in het winkeltje.
Leuk terras met overzicht op de speeltuin. Verder in het park geen noemenswaardige speeltuintjes.
Leuk beekje langs het park om te spelen/vissen.

Par Hugo il y a 10 mois
Expérience prouvée le 25/06/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

+ Prachtige locatie + Zeer goede bediening in het restaurant/café - Wifi (bereik?) werkt niet in he

+ Prachtige locatie
+ Zeer goede bediening in het restaurant/café

- Wifi (bereik?) werkt niet in het chalet
- Prijzige supermarkt
- Veiligheid voor kinderen --> brandnetels bij het chalet, erg gladde tegels bij het zwembad, diepe richels op het asfalt

Par Luuc il y a 10 mois
Expérience prouvée le 03/07/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Groen / park onderhoud slecht. Wordt alleen maar aandacht besteed aan huisjes bouw.. Het 18+ zwembad veel onkruid en te weinig parasols..Alle nog aanwezige parasols (4) waren kapot. Het bestaande gebouwtje daar slecht in onderhoud. Onze gehuurde caravan 195 had i.v.m. een versleten en niet te gebruiken bank nooit in de verhuur mogen komen. Onze klacht is na 2 dagen opgelost door aanbieding andere caravan. De koekenpannen waren slecht waardoor de tefal bodems losgelaten waren. Na een klacht werden deze vervangen. Onze ervaring na 2 keer jaren eerder op dit park te zijn geweest is onze indruk dat dit park zeer sterk is achteruit gegaan en vinden dan ook dat het geen 4 sterrencamping meer waardig is.

Par J.p. il y a 10 mois

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Bonjour, pour être déjà partie avec Sandaya plusieurs fois, j'ai été très déçue de ce séjour surtout concernant l'état général du mobilhomme, ce qui m'a vraiment étonné pour un camping 4 et 5 étoiles

Par Marie N. il y a 10 mois

Expérience moyenne

Parc gère par chaîne hollandaise mais se trouvant en wallonie Donc le minimum serait que le personnel soit bilingue même trilingue Les informations autres dans les 3 langues de notre pays Nous sommes en Belgique pas en Hollande

Par Jacques il y a 10 mois
Expérience prouvée le 23/06/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Unser Aufenthalt war im Juni 2023 mit einem Wohnmobil und hatten .Nächte gebucht. Der uns zugewiesene Platz war mehr als eine Enttäuschung. Die Platznummer 441 gab es noch gar nicht, war zu klein und war mehr ein Abstellbereich für Bauschutt. Nachdem wir beschweren bekommen wir einen anderen Stellplatz. Der Campingplatz besteht zu meist aus aus Mobilheimen und es gibt wenige Saisonplätze für Wohnwagen und Mobile. Zum schönen Schwimmbad sind es 15 Min. von den Stellplätzen zu laufen. Fertig ist der Platz noch nicht die Baustellenfahrzeuge waren immer zu hören. Zum Glück war das alte Schwimmbecken noch auf. Dort war es vom Stellplatz aus schön nah und nicht so voll. Die Sanitäranlagen sind gut. Wir würden den Platz nicht noch einmal besuchen zu viele Mobilheime.

Par Monika il y a 10 mois
Expérience prouvée le 01/07/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Cadre reposant sous un magnifique soleil

Nous avons beaucoup aimé le cadre ideal pour se reposer , toutefois sommes un peu déçue de la barrière de la langue et des spectacles qui ne sont pas en français. J'aurai préféré le savoir avant. La piscine exterieure n'avait pas été nettoyée à 10h : il y avait plein de feuille de moustiques ou autres bestioles volantes. C'est dommage ça ne donne pas envie de se baigner. Les poubelles de la veille n'était pas encore vidée. Je suis un peu déçue puisque sandaya nous a habitué à mieux. ( soustons village notamment)

Par Delphine il y a 10 mois
Expérience prouvée le 23/06/2023

Leuke camping, maar terrein moet dringend onderhouden worden

Leuke camping, maar terrein moet dringend onderhouden worden

Par Danny il y a 10 mois
Expérience prouvée le 28/06/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Si vous voulez vous sentir étranger dans votre propre pays...

Je suis extremement déçue de ne pas avoir trouvé d'interlocuteur francophone, peu d'efforts à la reception et au bar et impossible pour mes enfants d'aller au mini-club. Nous avons vu la préparation des spectacles de l'été, tout, en Hollandais. Pour une chaine française implantées en Wallonie c'est vraiment dommage. La piscine, les logements et la rivière sont très agréable. Nourriture bonne mais difficile de se faire comprendre et carte réduite le midi.

Par Magali il y a 10 mois
Expérience prouvée le 18/06/2023