Nous souhaitons apporter la preuve que les avis publiés sur Custplace sont d’authentiques avis de clients Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin.

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Camping bien équipé mais aucune animation, le club enfant est inexistant. Et personnel parlant que flamand et pas français. Personnel assez froid.

Par Jacqueline il y a 1 an
Expérience prouvée le 13/05/2023

Prima voor kinderen

Het huisje was nieuw en prima, maar niet schoon. Bij de andere huisjes zag ik dat er alleen een nieuw bed-pakket werd neergelegd, maar er niet werd schoongemaakt, dus dit wordt dan alleen gedaan door de vakantiegasten. Het zwembad was prima, maar ontzettend druk met springende kinderen. Voor kinderen is het een leuke camping, want er is een vol animatieprogramma en er zijn veel Nederlanders. De camping was prima aangelegd, maar ik zou er niet met mijn caravan willen staan, want er zijn veel staanplaatsen tussen de huisjes.

Par Myrthe il y a 1 an
Expérience prouvée le 13/05/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Het verblijf als prettig ervaren, maar wel een aantal puntjes voor verbetering.

Het verblijf als prettig ervaren, maar wel een aantal puntjes voor verbetering.
1. Aankomst op het park was hectisch, stonden al een 10 tal gezinnen te wachten tot de receptie open ging. Ik snap dat mensen recht hebben op een pauze maar dit is niet meer van deze tijd, neem versprongen pauze. een receptie hoort de gehele dag bemand te zijn tijdens kantoor uren. We hebben een uur staan wachten met een volgepakte auto. Vervolgens kan je dus nog een extra 30-45 min wachten tot je aan de beurt bent omdat er al zoveel gezinnen staan te wachten.
2. vervolgens worden we 3x weggestuurd omdat het huisje nog niet gepoetst zou zijn en we steeds verzocht werden 45 min later nog eens te proberen. Dit had voorkomen kunnen worden als er een open communicatie zou zijn met de Schoonmaak dienst. Wat ik ook vreemd vind is dat het excuus "er vertrekken veel gasten vandaag, en je mag pas om 16u in je huisje volgens de regels" werd gebruikt. Net of dit relevant is, zorg dat de schoonmaak dienst een prioriteit hanteert en dat ze eerst de huisjes poetsen die ook weer bewoond worden door nieuwe gasten. Bij het rond lopen op het park zaten we bij kennissen schuin tegenover ons huisje waar we in zouden verblijven tot 16u is daar geen enkele schoonmaakploeg geweest. schoonmaakploeg heeft het huisje dus gewoon veel te laat vrij gegeven terwijl deze al vrij en schoon was.
3. laken pakketten waren incompleet en waren door elkaar gemixt, 1 persoons laken met 2 persoons dekbed hoes en vervolgens 1 kussen sloop. Na openen van de overige laken pakketten konden we het redelijk compleet maken maar misten nog een 2 persoons onder laken
4. kussens in de verblijven zijn veel te zacht en geven geen steun zoals je zou verwachten, dit in combinatie met een veel te hard 2 persoons matras is het slapen zeer ongemakkelijk en ben 3x wakker geworden met een stijve nek pijnlijke rug en hoofdpijn. De hardheid van de 1 persoons bedden is stukken beter en aangenamer.
5. receptie is niet telefonisch bereikbaar geweest en werd steeds doorverbonden naar het sandaya boekings kantoor. Als je een telefoon nr in je welkomst boekje zet wat gebeld kan worden bij vragen en problemen zou ik verwachten dat je dan ook iemand aan de lijn krijgt die je kan helpen.

gelukkig was het personeel bij de receptie wel erg reactief dus werden problemen allemaal opgelost. Overigens leuke quote van de eigenaar uit het welkomst boekje. wellicht een streven om meer pro actief te handelen. Dit zou nl de score omhoog trekken naar een 8. Het park is nl mooi aangelegd en verdiend eigenlijk deze score.

Par Bjorn il y a 1 an
Expérience prouvée le 12/05/2023

Camping de passage

Camping avec sanitaires très propres, personnel très gentil mais tout est fait pour les néerlandophones et en Wallonie c'est oublier les touristes de langues françaises. Cela devrait être précisé sur le site Intenet

Par Eric il y a 1 an
Expérience prouvée le 12/05/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Zwemwater is totaal niet verwarmd. De omgeving is verwarmd maar het water totaal niet. Gewoon te koud ook voor mensen met kleine kinderen is dit niet te doen de kids lopen gewoon te klapper tanden. Zware tegenvaller dus. De plekken zijn modderig en jekomt er niet in of weg met je caravan zonder hulp. Er word totaal niks gedaan aan het overschot aan plassen water. Houtsnippers of ophogen van het pad ten opzichte van die meter afwatering zo wel mogen!
De receptie met name linda was erg behulpzaam onze dank daarvoor. Kampvuurtje zonder toezicht vanaf 10 jaar is totaal niet verantwoord. Pubers gaan nu eenmaal spelen met vuur , met eigen ogen gezien.
De weg naar de camping toe mag best verbreed worden 2 auto naast elkaar is onmogelijk zeker wanneer je met een caravan aankomt die breder is dan de auto.

Par Debbie il y a 1 an
Expérience prouvée le 11/05/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Un peu déçu de mon séjour.

Dans ce camping la grande partie du personnel ne parle que néerlandais ou anglais et pas en français (alors que nous sommes en Wallonie). Le camping est en chantier à cause de la mise en place d'un grand nombre de nouveaux mobil-homes. L'espace Zen et donc sa piscine n'était pas ouvert (pas d'eau dans la piscine). Sinon le personnel est agréable (souriant) et le lieu du camping, bien situé.

Par Jan-Stéfan il y a 1 an
Expérience prouvée le 11/05/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Pluspunten: Mooie ligging, nette faciliteiten, iedere avond kampvuur voor de jeugd Minpunten: Gere

Pluspunten:
Mooie ligging, nette faciliteiten, iedere avond kampvuur voor de jeugd
Minpunten:
Gereserveerde koelkast kwam, na twee keer klagen, een dag te laat. Compensatie voor een dag wel betaald, niet gekregen, kwam pas na aandringen.
Douches zijn koud af en toe een beetje warm en dan weer ijskoud.
Grenzen van plaatsjes zijn niet duidelijk, waardoor iedereen maar wat doet. Wordt niets over uitgelegd bij inchecken.

Par Maaike il y a 1 an
Expérience prouvée le 10/05/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Camping propre, site agréable. Personnel disponible mais ne parlant pas le français. Bars, restauran

Camping propre, site calme et agréable. Personnel disponible mais ne parlant pas le français. Bars, restaurants, piscines très sympas ! Logement un peu vieillissant, épicerie à revoir.

Par Christian il y a 1 an
Expérience prouvée le 01/05/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

J'ai dû attendre 4h parce que le logement n'était pas prêt à mon arrivée, la porte de la salle de bain ne ferme pas, des poussières et des détritus sous les meubles de la cuisine. Pour le prix demandé je ne m'attendais pas à un palace, mais un minimum quand même.

Par Vannessa il y a 1 an
Expérience prouvée le 10/05/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Une semaine de vacances, camping agréable, mais trop de difference entre le descriptif et les photos et la réalité. Nous sommes venus avec raquettes de tennis, boules de pétanque et ballon de volley...et rien plus aucin terrain n existe...première déconvenue. Gamme de Mobile home avec animaux trop désuets.

Par Boris il y a 1 an
Expérience prouvée le 09/05/2023

Par Boris il y a 1 an
Expérience prouvée le 09/05/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

En travaux, sera mieux d'ici quelques années une fois mis à l'image de sandaya

En travaux, sera mieux d'ici quelques années une fois mis à l'image de sandaya. Attention propriétaires de chien vous ne pouvez pas réserver de premium et par conséquent on se retrouve tous dans la même allée qui est boueuse en cas de pluie dans des bungalow de moindre qualité. La partie rénovée est top Belle balade le long de la rivière top aussi. Parc aquatique bien aussi avec piscine chauffée Certes 99% de hollandais du coup animation en néerlandais... mais pas important pour nous. Résumé : peut mieux faire mais en rénovation donc je suppose que tout rentrera dans l'ordre.

Par Cliff il y a 1 an
Expérience prouvée le 01/05/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Beau camping si il fait bon, par contre il pleuvait bcp et donc terrain très accidenté et boueux. Les hollandais y étaient trop nombreux et les francophones oubliés. Rien n'est fait pour nous. Même à l'accueil. Les activités présentées sur le site comme étant au camping n'y sont pas. Comme le terrain multisport (pas de volley, badminton ou accrobranches)

Par Sylvie il y a 1 an

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

beau camping, mais dommage que les activités sont en néerlandais dans une ville francophone, sanitaires très propres et service maintenance au top ,ils viennent régler de suite les petits problèmes

Par Jean P. il y a 1 an

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Bienvenue au Pays Bas !!!

Aucun personnel ne parle français, camping pourtant situé en wallonie !

Par Caroline il y a 1 an

Côté francophone de la Belgique

Nous sommes en wallonie et personne ne parle le français ni a la reception( elles etaient 3), ni au restaurant, ni aux animations ou visiblement il ny avait que des hollandais. Juste la personne au magasin etait bilingue( une dame) c'est interpellant!

Par France il y a 1 an

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

The heater was broken in our bedroom. We raised it at reception and they said someone would come to fix it - they didn

Par Saskia il y a 1 an
Expérience prouvée le 30/04/2023

Le bilinguisme

Le camping Parc La Clusure se situe dans les Ardennes, donc en Wallonie où l'on parle principalement en français alors que le personnel ne parle qu'en néerlandais. Tous les papiers que l'on reçoit sont en néerlandais. Le minimum serait d'avoir du personnel parlant aussi le français.

Par D il y a 1 an
Expérience prouvée le 08/04/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Personnels ne parlant pratiquement pas français, nous sommes quand même en Belgique, au minimum Neerlandais/Français. Hygiène du mobilhome à revoir, fait très vite. Semaine de congé scolaire et pas d animation sauf week-end pendant 2 heures (ados). Très beau site, encore en rénovation, quand tout sera terminé très bel endroit. Dans la cuisine du mobilhome manque cruellement de plat (salade), 1 ou 2 casseroles en plus, ne ferait pas de mal.

Par Véronique il y a 1 an
Expérience prouvée le 20/04/2023