Nous souhaitons apporter la preuve que les avis publiés sur Custplace sont d’authentiques avis de clients Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin.

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Camping, animatie, ligging van de camping erg leuk. Het dorp ziet er ook mooi uit. We hebben thuis e

We hebben thuis een vouwwagen maar hadden nu een Premium huisje met 2 badkamers geboekt omdat het nog wat fris was deze tijd van het jaar en we daarom iets meer luxe wilde hebben. Helaas heel ons verblijf koud water gehad en ijskoud hebben moeten douche en dus ook geen warm water hadden om de afwas goed schoon te maken !

Par Marloes il y a 1 an
Expérience prouvée le 17/04/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Le camping est très beaux et les services proposés aussi , mais c'est très grave ne pas proposer des animations en français...

Le camping est très beaux et les services proposés aussi J'aurais donné 5 étoiles, mais le fait de ne pas avoir du personnel qui parle le français et la totale absence d'animations en français c'est très embêtant et très pénalisant

Par Samantha il y a 1 an
Expérience prouvée le 15/04/2023

Mobilhomme c

Mobilhomme c

Par Pascal il y a 1 an
Expérience prouvée le 15/04/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Mooie camping met veel faciliteiten. Goed restaurant met vriendelijk personeel. Qua persoonlijke ve

Mooie camping met veel faciliteiten. Goed restaurant met vriendelijk personeel.

Qua persoonlijke verzorging zeer slecht sanitair. Meerdere dagen ijskoud water uit de douches, waardoor meerdere dagen geen fatsoenlijke persoonlijke verzorging. Is niet fijn op vakantie.

Par Roel il y a 1 an
Expérience prouvée le 14/04/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

We hebben ontzettende last gehad van een waterzuiveringsinstallatie, achterin de camping. Vooral

Par Gerrit P. il y a 1 an
Expérience prouvée le 04/10/2022

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

La voie ferrée Judy à côté n est pas spécifiée, le mobil home vétuste très peu nettoyé à notre arriv

La voie ferrée Juste à côté n est pas spécifiée, le mobil home vétuste très peu nettoyé à notre arrivée , le prix du pain exorbitant surtout à cette période pas de délimitation entre mobil home , et la sdb ultra petite .

Par Frederic il y a 1 an
Expérience prouvée le 26/09/2022

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Camping en Wallonie et le personnel ne parle quasi pas français. Dommage. En plus , la ligne du chemin de fer passe trop près du camping , pendant notre séjour , ils ont effectué des travaux sur les voies.

Par Marina il y a 1 an
Expérience prouvée le 15/09/2022

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Mooie omgeving met een mooi park.

Mooie omgeving met een mooi park. Schoonmaak huisje had beter gekunt veel stofnesten onder de bedden en stof op de meubels. Verder vriendelijk personeel. Persoonlijk zou ik wat aan de betonvloer rond het zwembad doen. Niet prettig aan je voeten mede door loskomend grind.

Par Mathijs il y a 1 an
Expérience prouvée le 09/09/2022