Nous souhaitons apporter la preuve que les avis publiés sur Custplace sont d’authentiques avis de clients Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin.

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Ze hadden moeten vermelden dat we op het laagste gedeelte van de camping stonden. Dit ivm de regen die gevallen was waardoor onze tent overstroomt was. En ook van de overburen!
Tevens had er ook aangegeven moeten worden dat er een zuiveringsinstallatie stond die 24/7 draait en herrie maakt én een treinrails!!!

Par Irene il y a 1 semaine
Expérience prouvée le 05/05/2024

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

het zwembad was te koud.Verder leuke camping genoeg voorzieningen. Huisje/stacaravan was netjes en schoon.

het zwembad was te koud.

Par Nathan il y a 1 semaine
Expérience prouvée le 15/05/2024

Séjour parc la clusure

Nous avons passé un agréable séjour, le cadre est très beau malheureusement nous avons été étonné de constater que pratiquement personne dans l'ensemble du personnel ne parlais Français alors que le camping ce situe en wallonie. Nous avions aussi beaucoup de vis à vis dans notre bungalow et sur la terrasse.

Par Vincent il y a 2 semaines
Expérience prouvée le 27/04/2024

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Beau camping, bien propre.

Beau camping, bien propre.

Par Christelle il y a 2 semaines
Expérience prouvée le 14/05/2024

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Leuke camping, echter verdient de omgeving waar het sportveld ligt wel wat meer aandacht. Ook was het sportveld wat aan de kleine kant voor de hoeveelheid kinderen die er spelen. Daarnaast mistte ik een binnen ruimte waar je kunt darten, tafelvoetbal of poule. Wanneer het regent is er weinig te doen behalve zwemmen. Verder waren de cotton cottage erg mooi. Super gezellig laantje. Personeel in het restaurant erg vriendelijk.

Par L il y a 2 semaines
Expérience prouvée le 14/05/2024

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

+ Fijn ontvangs, mooi zwemgelegenheid, genoeg speelgelegenheid voor de kids, mooie plekje langs de Lomme. Caravan is ruim van opzet. nr.195
- De bijna alle straatje en plekken staan onder water en is een modder boel, auto en campers hangen vast. Restaurant was het stoofvlees koud (wel goed opgepakt door het personeel). Restaurant is gesloten op Ma en Di in het hoogseizoen, op een anderplek kun je fastfoot halen daar was het super druk en ook hier was het eten niet warm/ gaar.
Campingwinkel, brood is erg duur.(Boulangerie-pâtisserie Jakob 3min van de camping en je spaart een hoop geld)

Par Dennis il y a 2 semaines
Expérience prouvée le 13/05/2024

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Beau camping au bord de la rivière, superbe mobile-home spacieux et bon accueil.

Par Philippe il y a 2 semaines
Expérience prouvée le 02/05/2024

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Malgré le mauvais temps nous avons apprécié notre séjour. Points négatifs : - très peu de personnes

Malgré le mauvais temps nous avons apprécié notre séjour.
Points négatifs :
- très peu de personnes parlent le français mais à chaque fois que j

Par Sophie il y a 2 semaines

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Hele fijne camping en vriendelijke personeel. Mooi aangelegd alles en heerlijk in de natuur. Aleen

Hele fijne camping en vriendelijke personeel. Mooi aangelegd alles en heerlijk in de natuur. Alleen bij herhaaldelijke lekkage problemen komt er geen tegemoetkoming. Anders zeker hogere waardering. Zwembad was qua diepte maar 110 voor wat grotere kinderen wel wat, laag en veel chloor

Par Marleen il y a 2 semaines

Ne parle pas français

Ne parle pas français

Par Karine il y a 2 semaines

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Belle installation propreté ok Gros soucis pour la langue parlée niveau personnel. Tout est en neer

Gros soucis pour la langue parlée niveau personnel.
Tout est en neerlandais alors que nous sommes en Wallonie et en période scolaire

Bon séjour

En général tous les participants du séjour ont été satisfait, nous avions loué 3 mobiles homes différents , ils étaient tous très bien équipés et la présence du point d eau à côté était très agréable quand nous étions sur la terrasse,seul gros point négatif la présence de souris dans l un des mobiles homes qui a engendrait des dégâts alimentaires et sommeil nocturne .

Par Adrien il y a 2 semaines
Expérience prouvée le 03/05/2024

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Prima parc/camping. De stacaravan waar wij in hebben gezeten stond erg mooi. Ook tegen over het zwembad staan de sta caravans nog mooier. Camping plekken links achter aan bij de 18 + zwembad staan niet mooi. De rest in de laantjes wel. Het restaurant bij het zwembad kan je heerlijk eten.
Vergeet niet dat er ook een lekkere bier proeverij is van 4 verschillende biertje. Erg aan te raden met een borrelplamkje

Par Oscar il y a 2 semaines
Expérience prouvée le 11/05/2024

Agréable

Camping agréable, dommage qu'il se situe dans un couloir aérien et proche d'unevoie ferré. Pour se dépayser le camping est sympa !

Par Romuald il y a 2 semaines
Expérience prouvée le 10/05/2024

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Prima ervaring gehad op de Sandaya camping, Nieuwe stacaravans. Op de camping was voldoende te doen. Voor jong en oud. Nette schone camping.

Par Miranda il y a 2 semaines
Expérience prouvée le 09/05/2024