Nous souhaitons apporter la preuve que les avis publiés sur Custplace sont d’authentiques avis de clients Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin.

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Prima ervaring. Het weer zat mee ongeveer 30 graden. Fijn zwembad. En goed gegeten in Vidal joli. Ke

Prima ervaring.
Keuken/woonkamer in Het chalet Gimini is sober en wat aan de krappe kant.

Par Ad il y a 8 mois
Expérience prouvée le 13/09/2023

C'était parfait

C'était parfait

Par Pascal il y a 8 mois
Expérience prouvée le 13/09/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Erg mooie camping met vriendelijk en hulpvaardig personeel. Ook de verhouding campingplekken/verhuur

Erg mooie camping met vriendelijk en hulpvaardig personeel.
Ook de verhouding campingplekken/verhuuraccomodaties is prima (ongeveer 50%)

Par Mark il y a 8 mois
Expérience prouvée le 12/09/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

gute Organisation und freundliche Betreuung. Saubere Unterkünfte sehr mangelhafte WLAN Verbinding (U

gute Organisation und freundliche Betreuung.
Saubere Unterkünfte
sehr mangelhafte WLAN Verbinding (Unterkunft lag im Funkschatten des kostenpflichtigen WLANs)
unzureichendes Müllmanagement

Par Wolfgang il y a 8 mois

;µ.........

.......

Par Eduard il y a 8 mois

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Geweldige camping. Prachtige locatie en keurig onderhouden en vriendelijk personeel. Het straatje w

Het straatje waar wij in zaten was daarentegen wel erg krap. Door 1 of 2 mobile homes weg te halen ontstaat er iets meer ruimte, rust en privacy.
Wij komen graag terug, maar liever niet meer in hetzelfde straatje.

Par Norbert il y a 8 mois

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Wij hebben een fijn verblijf gehad op een fijne camping. Schone chalet. Schone voorzieningen. Vrien

Vriendelijk personeel en leuke animatie

Par Laura il y a 8 mois
Expérience prouvée le 10/09/2023

Camping *************

Camping *************

Par Luc il y a 8 mois
Expérience prouvée le 09/09/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Huisje was schoon en genoeg ruimte, heerlijk terras voor de deur. Alles was aanwezig in het huisje (magnetron, vaatwasser en de nodige spulletjes om te kunnen leven en schoon te maken)

De omgeving was super en mooi onderhouden, zwembad was super alleen een beetje koud voor onze 6 maanden oude dochter (zowel binnen als buiten)

Winkeltje had de spulletjes die we nodig hadden en vriendelijk personeel.

Wij wouden alleen dinsdag uit eten gaan om de vakantie lekker af te sluiten maar toen was het restaurant helaas dicht, dat was jammer.
En we wouden een dagje naar een markt die de camping had geadviseerd en toen we daar eenmaal waren stonden er 4 kraampjes, dat was wel een teleurstelling.

Verder hebben we heerlijk genoten, troffen we het met het weer en was het personeel verder super en behulpzaam.

Par Michelle il y a 8 mois
Expérience prouvée le 07/09/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

2 jaar geleden moesten wij vroegtijdig ons verblijf stopzetten door overstroming. 2 jaar later zijn we teruggekeerd en waren aardig verrast met de veranderingen; zwembad en de nieuwe chalets welke geïnstalleerd werden.
Alles is voorhanden wat nodig is. Goed restaurant: prijs/kwaliteit en service.
Opmerking: spijtig dat het grote terras aan de chalet geen overkapping heeft tegen regen. Dit maakte dat we binnen moesten zitten als het wat aan het regenen was. Het lokale winkeltje is wel heel beperkt maar er was kort bij genoeg mogelijkheden.

Par Rudi il y a 8 mois
Expérience prouvée le 04/09/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

We hebben 2 fantastische weken gehad op jullie mooi camping en onze caravan was top. Er ontbrak alle

We hebben 2 fantastische weken gehad op jullie mooie camping en onze caravan was top. Er ontbrak alleen een garde en een veger en blik. Verder was alles super. We komen graag terug.

Par Feico il y a 8 mois
Expérience prouvée le 04/09/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

C?est la deuxième fois que nous venons dans ce camping. Nous l?apprécions particulièrement, bien placé, toutes les infrastructures nécessaires pour passer un bon sejour

Par Leanne il y a 8 mois
Expérience prouvée le 01/09/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Le site du Parc de La Clusure est splendide!

Le site du Parc de La Clusure est splendide! Super accueil, mobiles homes spacieux, propres et fonctionnels, entourés d'arbres, rivière et fraîcheur! La cuisine du restaurant est succulente, bravo au Chef-fe!

Par Lisa il y a 8 mois
Expérience prouvée le 30/08/2023

Genoten

Wij hebben genoten van ons weekje op Parc La Clusure.
Onze zonen hebben heerlijk in de rivier kunnen spelen en het sanitair was schoon en in orde. Het enige minpunt was dat mijn vrouw en onze zonen het water in de douche té warm vonden.

Par Paul il y a 8 mois
Expérience prouvée le 30/08/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

cela se résume ;nous reviendrons; et d'ailleurs nous avons déjà fait la réservation

cela se résume à ;"nous reviendrons"; et d'ailleurs nous avons déjà fait la réservation

Par Fabienne il y a 8 mois
Expérience prouvée le 29/08/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

zowel de camping (verrukkelijk warm zweembaden, fijn resturant, schone saniter en voldoende douche ruimte, de wegen kindervriendelijk (veel kinderplezier gespot!) prachtig rivier en veel groen en vogels) de accommodaties waren top, de werknemers op de camping waren behulpzaam en vriendelijk!
we waren met twee kinderen van 15 jaar op de camping , die wilde heel graag dat we langer op de camping La Clusure bleven! Hopleijk tot volgnd jaar. mevrouw Elias

Par Suzan il y a 8 mois
Expérience prouvée le 24/08/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Mooie nette camping. Onze stacaravan was heel schoon bij aankomst. Personeel is vriendelijk en animatie team werkt constant 200%
Fantastisch

Par Harm il y a 9 mois
Expérience prouvée le 17/08/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Séjour parfait au niveau du logement, des infrastructures et de la gentillesse du personnel.

Par Olivier il y a 9 mois
Expérience prouvée le 11/08/2023

Goede camping

Het sanitair was goed(ook geen rijen, schoonmaaktijden vonden wij wel een beetje onlogisch). De zwembaden waren top de plek was ruim genoeg dus eigenlijk hebben we weinig te klagen.
Horica was ook goed alleen de pizza mogen iets langer gebakken worden ;)

Par Marline il y a 9 mois
Expérience prouvée le 11/08/2023