Nous souhaitons apporter la preuve que les avis publiés sur Custplace sont d’authentiques avis de clients Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin.

Très bonne expérience

Camping situé en pleine nature, sanitaires très propres, calme le soir, alors que nous étions sur un emplacement en tente. Les espaces piscine sont très bien également, il y en a pour tous les gouts.

Par Jordan il y a 10 mois
Expérience prouvée le 24/06/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Dommage que personne ne parle français à la réception et que les animations enfants ne le soient pas non plus.

Par Geoffrey il y a 10 mois
Expérience prouvée le 01/07/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Mooie verzorgde locatie. Huisjes super gelegen. Mooi zwembad en kort bij beekje voor veel waterplezi

Mooie verzorgde locatie. Huisjes super gelegen.
Mooi zwembad en kort bij beekje voor veel waterplezier.

Par Leon il y a 10 mois
Expérience prouvée le 01/07/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Geweldige camping, supergemakkelijk dat het voltallige team Nederlandstalig is. Mooie, goede voorzie

Geweldige camping, supergemakkelijk dat het voltallige team Nederlandstalig is.
Mooie, goede voorzieningen en twee fijne zwembaden.

Par Johannes il y a 10 mois
Expérience prouvée le 29/06/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Heb het enorm naar mijn zin gehad. Al bij het ontvangst bij de balie blijde gezichten, zeer behulpza

Heb het enorm naar mijn zin gehad.
Al bij het ontvangst bij de balie blijde gezichten, zeer behulpzaam geholpen om een plek te vinden.
Wat ik enorm waardeer is dat het zwembad voor de volwassenen een dermate temperatuur had dat zelfs reumapatiënten er kunnen zwemmen.(proficiat).
Wel kleine puntjes voor aandacht, de lantaarns in het tweede gedeelte van de camping deden het niet.
Ook een compliment voor het personeel, waren altijd behulpzaam en belangrijk goed gemutst.
Dank voor de goede service en zeker om er nog een keer heen te gaan.

Groeten Roel Reijenga

Par Roel il y a 10 mois
Expérience prouvée le 27/06/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

best goed alleen de kuisploeg van de WC's waren niet zo vriendelijk !! !!!!

best goed alleen de kuisploeg van de WC's waren niet zo vriendelijk !! !!!!

Par Michel il y a 10 mois
Expérience prouvée le 27/06/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

bij aankomst was mijn plaats bezet door een caravan die al weg moest zijn . was ook een puzzel om da

bij aankomst was mijn plaats bezet door een caravan die al weg moest zijn .
was ook een puzzel om dan onze plaats te vinden.
na de receptie was alles perfekt zoals het hoort te zijn
zeer proper sanitair en is het beste op een camping

Par Jean il y a 10 mois
Expérience prouvée le 26/06/2023

Très bien.

Très bien.

Par Francine il y a 10 mois
Expérience prouvée le 22/06/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Camping très bien. Nous reviendrons. Seul bémol à la réception à notre arrivée personnes ne parlaient français.

Par Cloesen il y a 11 mois
Expérience prouvée le 09/06/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Magnifique ensemble de logements au milieu de la nature : bois et rivière. Commerce du centre bien achalandé pour un court séjour. Personnel accueillant et à l'écoute des vacanciers. Durant notre séjour, nous avons apprécié le calme. La langue française est un peu oubliée et pourtant nous nous trouvons dans la partie francophone de la Belgique.

Par Patrick il y a 11 mois

Super endroit pour aller avec les amis ou si tu as des enfants

Super endroit pour aller avec les amis ou si tu as des enfants

Par Alina il y a 11 mois

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Top accommodatie. Top omgeving. Enige aandachtspunt, voor mij persoonlijk: de mogelijkheid voor glu

Top accommodatie. Top omgeving.
Enige aandachtspunt, voor mij persoonlijk: de mogelijkheid voor glutenvrije maaltijden (zoontje van 3j heeft coeliakie). Het zou mij extra rust geven mocht ik eens een maaltijd in het restaurant kunnen nuttigen. Er is nu wel iets mogelijk, maar het aanbod is erg beperkt voor een kind van 3.

Par Evelien il y a 11 mois

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Een mooie camping met ruime kampeerplekken. Top personeel.

Een mooie camping met ruime kampeerplekken. De vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel is uitmuntend.

Iets meer algemeen toezicht op naleving van regels is wenselijk. Bijvoorbeeld het aangelijnd houden van honden en een hogere frequentie van de controle op leeftijd bij het 18+ zwembad.

Par Roald il y a 11 mois

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Zeer net verblijf, mooi zwembad en zeer goed restaurant. Wel weinig parkeerplaats aan de premium sta

Zeer net verblijf, mooi zwembad en zeer goed restaurant.
Wel weinig parkeerplaats aan de premium standplaatsen

Par Tommy il y a 11 mois
Expérience prouvée le 13/06/2023