Japie
2 weken met jonge kinderen op vakantiepark Sandaya Carnac.
Wij zijn eind juli 2 weken op vakantiepark Sandaya Carnac geweest. Wij bestaan uit een gezin: vader, moeder en 2 jongens van 3 en 5 jaar oud.
Ik zal middels zowel plussen en minnen voor ons persoonlijk proberen aan te geven waarom dit voor ons geen herhaling gaat worden. Op basis daarvan kan u zelf een mening vormen wat al dan niet belangrijk is om een aangename vakantie te hebben.
Positieve punten:
- Zwembad is zoals op de foto
Expérience prouvée le 08/08/2024
Cet avis intitulé « 2 weken met jonge kinderen op vakantiepark Sandaya Carnac. » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus
Vous n'êtes pas encore membre ?
Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !
Mieux entendu
Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.
Suivi complet
Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.
Accès exclusif
Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.