Christoph
Camping is veel te groot en luidruchtig voor ons. We hadden veel meer rust verwacht en een hoger niv
Camping is veel te groot en luidruchtig voor ons. We hadden veel meer rust verwacht en een hoger niveau van de accommodatie. Service en hygiëne laten te wensen over voor een 5 sterren camping en zwembaden zijn zeer druk en klein. Niveau van het eten is beneden de verwachtingen, winkeltje is zeer duur en ik eet beter stokbrood en croissants in België, dat is toch niet normaal? Entertainment is enkel op Franstaligen gericht en zeer zwak van niveau. Ik heb al betere campings gezien in de regio.
Positief was de lagune en de vriendelijkheid van sommige personen die er werken.
Expérience prouvée le 04/08/2024
Cet avis intitulé « Camping is veel te groot en luidruchtig voor ons. We hadden veel meer rust verwacht en een hoger niv » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus
Vous n'êtes pas encore membre ?
Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !
Mieux entendu
Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.
Suivi complet
Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.
Accès exclusif
Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.