AVIS AUTHENTIFIÉ
Avis sollicité par Custplace

Nous nous assurons ainsi de la fiabilité des avis.

Camping Sandaya Riviera d'Azur Saint-Aygulf

De naam tevredenheidsonderzoek kan u beter veranderen in ontevredenheidsonderzoek, we beginnen klein binnen een week was men niet instaat een kapotte bezem te vervangen warm water in de douche was een probleem je moest met een andere warm water kraan in de mobilhome samen met de douchekraan een stand zien te vinden dat de geiser het bleef doen.
Bij de deur naar de kleine slaapkamer zakte je door de vloer het vinyl op de vloer hield de boek bij elkaar oorzaak de afvoer van de airco lekte daar waardoor de vloer verzadigd was door vocht en was verrot.
Toen kregen een probleem waar we de oorzaak eerst ergens anders zochten wij zaten beide onder de bulten wij dachten muggenbeten, totdat mijn vrouw zag dat de bulten alleen op mijn linkerzij zaten de kant waar ik op slaap en waar dus geen muggen bij kunnen na een korte zoekactie op het internet was de oorzaak snel gevonden BEDWANTSEN, dus snel naar de receptie waar opdat moment gelukkig iemand aanwezig was die nog wist wat service betekent wij konden verhuizen naar een andere mobilhome de volgende dag zou er iemand komen om de matrassen en de mobilhome te ontsmetten omdat er de volgende dag geen andere mobilhome meer vrij zou zijn moesten wij de volgende dag terug naar onze eigen mobilhome die net met ontsmettingsmiddelen was behandeld na een hevige discussie aan de receptie konden wij nog een nacht in een andere mobilhome blijven.
Dus na twee nachten terug naar onze mobilhome eerst even langs de receptie voor schone lakens dat vonden ze vreemd ik kon een muntje krijgen om het lakenpakket van Sandaya zelf te wassen na de zoveelste discussie kreeg ik dan uiteindelijk toch een schoon lakenpakket. Er kan overal en altijd iets fout gaan een onderdeel van die vier of vijf sterren waar Sandaya deze camping in onderbrengt is hoe je deze problemen oplost mijn advies haal twee sterren van de classificatie af dan weet je wat je kan verwachten. Zelfs het woordje excuses komt in het hele verhaal niet voor.

Par Ger il y a 1 an
Expérience prouvée le 16/10/2022

Cet avis intitulé « De naam tevredenheidsonderzoek kan u beter veranderen in ontevredenheidsonderzoek, we beginnen klein » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus

Vous n'êtes pas encore membre ?

Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !

Créer un compte

Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.

Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.

Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.