AVIS AUTHENTIFIÉ
Avis sollicité par Custplace

Nous nous assurons ainsi de la fiabilité des avis.

Camping Sandaya Cypsela Resort Pals

Het is een grote camping met veel ouders met kleine kinderen. Tijdens ons verblijf hebben wij veel last gehad van huilende kinderen.
Het eten in het restaurant hebben wij als onprettig ervaren door de meerdere huilende / schreeuwende kinderen.

Wij hadden een premium caravan in het colors gedeelte. Caravan was erg verouderd, niet schoon, ontbraken diverse dingen (doucheputje, luxaflex voor raam in woonkamer en keuken), lamp buiten was stuk, rioolgeur uit douche in badkamer naast de slaapkamer. Na twee keer een melding te hebben gemaakt zijn de problemen verholpen, op de rioolgeur na die ons hele verblijf bleef hangen.

De vrijdag van onze eerste week hadden de Spanjaarden een feestweekend. Zij verbleven met grote groepen rondom onze caravan. Wij hebben tot 04:00u geluidsoverlast gehad (hard praten, lachen, gillen, in onze tuin lopen, schuiven met meubels, er kwam iemand met een motor langs rijden, terwijl het voertuigvrij is). Wij hebben na een week besloten om weg te gaan en niet onze tweede week nog te blijven ivm hevige geluidsoverlast, waar de beveiliging ook niet tegen optrad.

Ondanks dat wij het volledige bedrag betaald hadden, zijn wij eerder weggegaan en hebben wij een andere camping moeten boeken. Dit heeft ons een hoop onnodig geld gekost.

Wij konden steeds terecht bij hetzelfde personeelslid, zij heeft ons goed geholpen. Wij hebben wel gezien dat diverse personeelsleden de klanten onprofessioneel bejegende.

Wat wel fijn was, was dat er een supermarkt op de camping was. De staanplaats van de caravan zag er goed en onderhouden uit.

Par Wilfred il y a 6 mois
Expérience prouvée le 09/10/2023

Cet avis intitulé « Het is een grote camping met veel ouders met kleine kinderen. Tijdens ons verblijf hebben wij veel l » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus

Vous n'êtes pas encore membre ?

Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !

Créer un compte

Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.

Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.

Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.