Marc
Ik vond de camping te ver van het strand de busverbinding was ook slecht . We hadden een taxi bestel
Ik vond de camping te ver van het strand de busverbinding was ook slecht . We hadden een taxi besteld via een beveiliger bij het hek omdat de receptie al dicht was om 19:30 .! Die beveiliger liet een taxi komen die gewoon een vriend was zonder meter ! We moesten ?40,- aan de man geven terwijl we ?20,- hadden afgesproken voor een retour. !! De betaalde Wifi deed het niet een uurtje daarna viel het bereik volledig weg .! Het zwembad voor volwassenen was erg vies, de bodum was niet eens te zien ! Kei harde muziek tot 5:45 in de ochtend dat was echt niet normaal . Geen oog dichtgedaan !! Jammer dat de camping de politie niet gebeld heeft . ! We hadden een stekker geleend van de camping waar ik mijn paspoort voor in moest leveren . We hebben er 2 dagen gestaan en we moesten daar ook nog eens ?12,50 huur voor betalen . Deze zijn in de winkel te koop voor nog geen ?10,- !! Dat verwacht je niet van een 5 sterren camping !!!
Expérience prouvée le 06/08/2024
Cet avis intitulé « Ik vond de camping te ver van het strand de busverbinding was ook slecht . We hadden een taxi bestel » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus
Vous n'êtes pas encore membre ?
Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !
Mieux entendu
Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.
Suivi complet
Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.
Accès exclusif
Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.