Aller au contenu principal

Auke

il y a 2 ans
3
Camping Sandaya Soulac Plage Soulac-sur-Mer

Niet helemaal 4 sterren waardig.

Bij aankomst op de camping zijn we vriendelijk ontvangen. Personeel van de receptie beheerst de engelse taal prima en heeft ons goed kunnen helpen bij het inchecken op de camping. De Lodge die we geboekt hadden was prima bereikbaar, de camping beschikt over prima (verharde) wegen. Helaas was de lodge, naar onze mening, niet erg schoon en hebben we deze zelf nogmaals schoongemaakt. Ook vonden we de inventaris van onze lodge, vergeleken met die van onze buren, tegenvallen. Veel servies was er in onze lodge helaas niet. De opzet van de lodge was verder prima, slaapkamers zijn ruim genoeg en in ons geval was er in de woonkamer genoeg ruimte om een babybedje neer te zetten. De verdere voorzieningen van de lodge waren dan ook prima. De camping zelf zag er prima uit, werd naar ons idee ook prima bijgehouden. Omdat het naseizoen al gestart was waren niet alle toiletgebouwen opengesteld, wat logisch is. In de toiletgebouwen waren ruimtes ingericht voor kinderen met een babybad en een grote douche. Hier hebben we dan ook meermaals gebruik van gemaakt. Wel vonden wij dat ook in de toiletgebouwen de hygiëne teleurstellend was. We hebben een aantal keren een (bijna) ongeluk kunnen meemaken met het personeel dat in de golfkarren rondrijdt op de camping. Het zag er naar uit dat het personeel maar 1 doel voor ogen had; zich zo snel mogelijk naar een andere locatie verplaatsen. De bezoekers wordt gevraagd om langzaam (10 km/p uur) te rijden, maar het personeel hoeft niet aan deze regel te voldoen en kan met hoge snelheid over het vakantiepark rijden. Verder een prima verblijf gehad op Sandaya Soulac Plage. Alleen zouden wij deze camping geen 4 sterren geven.

Expérience prouvée le 20/09/2023

Être notifié

Partagez votre avis Sandaya, Campings 4 et 5 étoiles en Europe

Evaluez votre expérience client Sandaya, Campings 4 et 5 étoiles en Europe. Votre avis est précieux

M
S
L
A
+ 144052 avis déjà publiés

Cet avis intitulé « Niet helemaal 4 sterren waardig. » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus

Vous n'êtes pas encore membre ?

Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !

Créer un compte

Mieux entendu

Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.

Suivi complet

Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.

Accès exclusif

Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.