Anneke
Wij waren de laatste week van het seizoen. De winkel was dicht, erg was weinig te bestellen bij het
Wij waren de laatste week van het seizoen. De winkel was dicht, erg was weinig te bestellen bij het restaurant. Pizza gehaald deze was helemaal zwart aan de onderkant. Wel geld terug gekregen maar had niet zo meegegeven mogen worden.
Op onze laatste dag/avond werden er achter ons chalet 2 grote partytenten opgezet en werd er door een grote groep mensen pal achter ons gefeest tot 3.30 smorgens terwijl wij de volgende dag om 8 00 uur naar huis zouden rijden en 900 km op ons stond te wachten. We hebben geen oog dicht gedaan, terwijl er tussen 23.00 en 7.00 rust werd geadviseerd op de camping. Een beetje feestgeruis is niet erg maar niet tot 3 30 harde muziek en hard meezingen..
Expérience prouvée le 02/10/2022
Cet avis intitulé « Wij waren de laatste week van het seizoen. De winkel was dicht, erg was weinig te bestellen bij het » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus
Vous n'êtes pas encore membre ?
Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !
Mieux entendu
Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.
Suivi complet
Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.
Accès exclusif
Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.