Nous souhaitons apporter la preuve que les avis publiés sur Custplace sont d’authentiques avis de clients Camping Sandaya Le Grand Dague Atur.

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

Rapport qualité prix en dessous de nos attentes. Prix et qualité du snack très décevant. Supérette aux prix exorbitant. Piscine agréable, aire de jeux enfant top.

Par Alexandre il y a 8 mois
Expérience prouvée le 16/08/2023

Het was er erg druk.

Het was er erg druk.
elke ochtend stond er een enorme rij bij de winkel voor brood etc.
elke dag ging de winkel dicht tussen 13:00 en 15:00 en de ijssalon tussen 15:00 en 17:00.
de mate waarin het personeel een andere taal dan Frans sprak was erg laag. sommige konden het wel enigszins verstaan maar dan moest je maar hopen dat je ook kreeg waar je om vroeg.
we hadden een plek gereserveerd van minimaal 90m2 voor een tent. bij aankomst bleek de tent maar op 1 manier geplaatst te kunnen worden aangezien onze tent van 5x8 niet in de lengte geplaatst kon worden. de plek was naar alle waarschijnlijkheid niet eens 80m2. daarnaast was de ondergrond vol met losse stenen waardoor de ondergrond van de tent beschadigd is en was het overal scheef. waarschijnlijk voor een caravan was niet geen probleem maar voor een tent wel. we hebben hier op de camping geen opmerking van gemaakt aangezien andere bezoekers ook geen reactie kregen op hun klachten.
dit waren allemaal negatieve ervaringen.

Par Robin il y a 8 mois
Expérience prouvée le 23/08/2023

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

Pas de signalisations dans les camping Difficile de joindre lors de problèmes Terrasse pas suffisam

Pas de signalisations dans les camping
Difficile de joindre lors de problèmes
Terrasse pas suffisamment couverte pour un quartier premium

Par Fabrice il y a 8 mois
Expérience prouvée le 04/08/2023

Décevant

Le grand dague... décevant sur quelques points. La fréquentation principalement hollandaise, particulièrement désagréable, non respect totale des règles et des infrastructures. Mais leur pouvoir d'achat leur donne le droit à des privilèges...très dommage. La propreté du mobil-home décevant ménage plus que limite nous avons dû renettoyer tout. Pratiquement pas de vaisselle couverts entre autre. Table extérieure non stable manqué les vis pour maintenir les pieds. Brefs nous sommes déçus cette année heureusement les animateurs étaient top . Merci à Jean, Thibaut et Zéphir pour leur bonne humeur.

Par Estelle il y a 8 mois
Expérience prouvée le 21/08/2023

expérience mitigée

expérience mitigée

Par Jean-François il y a 8 mois
Expérience prouvée le 21/08/2023

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

SERVICE AVEC LE SOURIRE MAIS GROS MANQUE DE PROFESSIONNALISME POUR UN CAMPING 5 ETOILES Pas de glaço

Pas de glaçons au moins 4 soirs sur notre séjour de 10 nuits, Ce qui ne nous permettait pas de pouvoir déguster vos cocktails
51 minutes d

Par Quentin il y a 8 mois
Expérience prouvée le 26/07/2023

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

Stacaravan was bij aanvang vies. Stacaravan was ook niet waterpas: merk je met lopen en sommige deuren en ramen gingen steeds vanzelf open... Andere vanzelf dicht. Water loopt ipv in de spoelbak linksachter een kastje weg. Het kitwerk is ook achterstallig. Deuren gaan tegen elkaar open en deurklinken vallen in elkaar. Dan kun je de slaapkamer niet uit. Zeer klein toilet en te smalle doorgangen. Daar moet je zijdelings doorheen. 2p-matras was slecht en doorgezakt. De vlonder voor de caravan gaf splinters aan onze voeten. Schuifhek viel steeds uit de schuifrail. Tafels zijn veel te klein voor 6 personen. Er passen niet eens 4 kuipstoeltjes om de tuintafel. Laat staan 6. 1 stoelpoot was doorgezakt en 1 tafelpoot schoot steeds los. De tafel wankelde het gehele verblijf . De staat van de stacaravan en het interieur is heel slecht. Wel een tv-aansluiting aanwezig, maar geen tv. Betaalde internet ipv free-wifi is echt achterhaald. Positief punt. Goede airco. Voor de rest weinig pluspunten helaas.

Par Debby il y a 8 mois
Expérience prouvée le 18/08/2023

Not disability friendly

7 pools and none were disability accessable. There was a ramp so my husband could walk to the pool, but there was no way of entering the water.

Par Kathy il y a 8 mois
Expérience prouvée le 18/08/2023

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

De aankomst was super, konden gelijk in ons huisje zonder gedoe. Na aan lange reis en uitpakken gingen we een drankje halen bij de bar.
Dit gedeelte stond volledig onder water, de pomp deed weinig. In de rij staan voor een drankje nadat ik zelf onze tafel maar even droog heb gemaakt, maar vervolgens weer een rij om te betalen. Weinig tot geen animatie en weinig te doen voor kleuters. Mijn dochter van 4 jaar kan zich nog wel goed vermaken in de speeltuin gelegen aan de bar.

Par Amanda il y a 8 mois

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

On aurait aimé être au courant de la présence importante d'hollandais dans le camping car cela a été compliqué pour les enfants de se faire des copains.

Par Solenne il y a 8 mois

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

Mobil home moyen compte tenu du prix demandé reste limité Lit peu confortable Plafond retenu par des cales en bois pour éviter l'affaissement.Porte du mobil home casser à notre arrivée au niveau des charnières.

Par Lydie il y a 8 mois

Correcte

Correcte

Par Sylvie il y a 8 mois

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

Camping décevant pour un 5*, pas assez de transats , les places assises pour le bar c est pareil, mobil-home pas assez équipé au niveau cuisine, piscine pas chauffé, prix de la supérette exorbitant, club enfant pas facile car beaucoup d enfant ne parlais pas français ( hollandais)

Par Celine il y a 8 mois
Expérience prouvée le 16/08/2023

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

Op zich een mooie camping, maar accommodaties niet in verhouding tot het aantal bezoekers. Een ramp om een ligbank te bemachtigen aan het zwembad, met als gevolg dat de medewerkers vervelend moeten gaan doen tegen vakantiegangers, dat er frustratie ontstaat tussen vakantiegangers.
De prijzen in de campingwinkel swingen echt de pan uit. Dat er meer moet betaald worden dan in een supermarkt is niet meer dan logisch, maar hier zijn de prijzen er echt over.
De matras in het tweepersoonsbed was eerder een spijkerbed. Je ligt onmiddellijk in een put,

Par Bjorn il y a 8 mois
Expérience prouvée le 15/08/2023

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

Het park is mooi en netjes het zwembad is geweldig en het speel gebeuren ook. Alleen erg jammer dat er vooral in het frans word gepraat en dat de kinderen niet iets kunnen vragen aan medewerkers. Ook erg jammer dat wij onze kaartjes voor opa en oma mee naar huis moesten nemen om daar op te sturen want jullie hadden geen nederlands postzegels
We hadden erg veel problemen met onze caravan de eerste 3 dagen erg zitten klote met warm water 3x zijn er mensen geweest om het te repareren maar ook hun konden geen engels of nederlands dus communiseren met hun dat kon niet.
In het zwembad mag je niks drinken en eten oke ik snap dat een beetje maar je kan in het zwembad niks kopen kwa eten ijs of drinken dus als je wat wil moet je terug naar de caravan want ja steeds naar de bar is ook niet te doen met 8 personen. Het water int zwembad is erg koud bij het pirate schip kon onze jongste niet te lang spelen omdat het zo erg koud water was. De animantie voor de kinderen waren zo erg laat. Dat het voot onze kinderen (6jaar, 8jaar en 10 jaar) dat voor de jongste 2 het toch wel erg laat was. Bij de bar waren erg weinig zitplaatsen zeker met een groepje van 8 moesten we of erg vroeg er gaan zitten om een plekje te hebben of hopen dat er mensen weggingen.

Par Michel il y a 8 mois
Expérience prouvée le 14/08/2023

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

Bonjour Habituer au camping sandaya depuis 5 ans,cette année nous avons été déçu pour la vétusté

Habituer au camping sandaya depuis 5 ans,cette année nous avons été déçu pour la vétusté du mobilhome ainsi de la propreté de ce dernier(obliger de faire le ménage à l arriver et départ, rendu plus propre bien évidemment)
Pour le reste camping propre et grand,espace piscine agréable bien que surpeuplé.
Comme peu de français rencontrés sur le camping déçu par l animation .
Camping principalement rempli de hollandais .

Par Ludovic il y a 8 mois
Expérience prouvée le 14/08/2023

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

Beau séjour, malheureusement mauvais temps ce qui crée une humidité malsaine dans le logement. Par ailleurs, beaucoup trop de personnes de nationalité étrangère ce qui limite les interactions.

Par Klervi il y a 8 mois
Expérience prouvée le 11/08/2023

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

Camping avec de belles structures mais qui sont malheureusement assez décevantes.

Par Julie il y a 8 mois
Expérience prouvée le 10/08/2023