Nous souhaitons apporter la preuve que les avis publiés sur Custplace sont d’authentiques avis de clients Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin.

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Dommage qu'une ligne de chemin de fer qui passe juste a cote du camping ,car celui ci est très ombr

Dommage qu'une ligne de chemin de fer passe juste a cote du camping ,car celui ci est très ombragé et pourrais être calme , un train tous les quart heures cela fait beaucoup ,dommage aussi du vis a vis entre les mobil-home ,l' épicerie en ce début septembre n' as plus beaucoup de marchandises sur ces rayons .dans les mobil-home l' équipement est très réduit (pour 4 personnes ,il y a 6 assiettes, ainsi que les couverts , donc obliger de faire tourner le lave-vaisselle plus souvent ,dommage pour les économies ).nous avons connu mieux dans d' autres camping .

Par Antoine il y a 8 mois
Expérience prouvée le 17/09/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Helaas was het erg aan het regenen en onze caravan was niet schoon. De douche werkte niet en ook de extra aangekochte wifi was heel slecht. Er lag veel stof onder de bedden en ook zelfs nog vieze boterhamzakjes. De wc borstel stond in een laagje van urine en poep waardoor het toilet rook en tussen de bank is ook nog nooit schoongemaakt. Hierdoor vond ik het lastig om met het slechte weer te ontspannen in de caravan.

Onze kinderen hebben het daarentegen erg leuk gehad met alle activiteiten en het binnen zwembad.

Par Juliët il y a 8 mois
Expérience prouvée le 11/09/2023

Le seul bémol est le passage du train toutes les trentes minutes environ

Le seul bémol est le passage du train toutes les trentes minutes environ

Par Eric il y a 8 mois
Expérience prouvée le 07/09/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Le camping est un très beau domaine, parfaitement équipé, proposant des emplacements suffisamment grands et d

Par Stéphanie il y a 8 mois
Expérience prouvée le 24/08/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Bel endroit surtout l'avant du camping. Bon séjour et bon service. Attention, activités principalement en néerlandais.

Par Julien il y a 8 mois
Expérience prouvée le 04/09/2023

Vieze caravan

Bij aankomst was de caravan vies, we werden verwelkomd door bossen honden haren op het terras, voor de deur en door de hele caravan. Alles wat we aanraakten plakte en het servies was vies. De kraan hendel was afgebroken. Toen we dit bij de receptie melden zou onze hele caravan schoongemaakt worden. Uiteindelijk werd alleen schoongemaakt wat er vies uitzag. We kregen wel een bon voor het restaurant.
Tijdens ons hele verblijf bleven we honden haren tegenkomen, ook al hadden we zelf nog maar schoongemaakt. De terrasvlonder voor de caravan zakt helemaal door en bij regen geeft het kleine afdakje onvoldoende beschutting om buiten te kunnen zitten. De caravans stonden op ons gedeelte hutje mutje op elkaar gepropt. Verder was het binnenzwembad meerdere dagen gesloten ivm glas op de bodem. Het zwembad werd toen leeggepompt en weer opnieuw gevuld. Precies toen het heel slecht weer was. Daar kon de camping natuurlijk niets aan doen, maar was wel erg jammer. Het animatieprogramma sloot niet helemaal aan bij een jongen van 6, de dingen die hij leuk vind, waren vanaf 8 jaar.
De rivier, de zwembaden en de omgeving waren erg mooi. Het eten in het restaurant was heerlijk.

Par Linda il y a 8 mois
Expérience prouvée le 01/08/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Aardige medewerkers, leuke camping, prachtige omgeving, leuke animatie, slechte wifi

Aardige medewerkers, leuke camping, lekker eten, prachtige omgeving, leuke (betaalde) animatie voor kinderen, maar..... bijna geen wifi. We hebben vrijwel alleen onze databundel moeten gebruiken. Houten planken bij zwembad en glijbaan zijn spekglad als ze nat worden. Veel mensen gaan onderuit. Watertap op de plaats klopt niet, er is 1 watertap voor 4 plaatsen, waarbij je achter de caravan of over de tuien van de tent van je buren moet stappen. "Fast" check in duurt ruim een half uur. Bij sanitair schoonmaken werd het hele gebouw 45 minuten afgesloten en moest je 10 minuten lopen naar een ander sanitairgebouw. Niet fijn als je een knieblessure hebt.

Par Wilma il y a 8 mois

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Mooie camping, leuke (betaalde) animatie en slechte wifi

Aardige medewerkers, leuke camping, prachtige omgeving, leuke (betaalde) animatie voor kinderen, maar heel slechte wifi. We hebben vrijwel alleen onze databundel moeten gebruiken. Het eten is fantastisch: de friet is lekker en de pizza ook. Het nieuwe zwembad is mooi, maar de houten planken eromheen spekglad als ze nat worden.

Par Wilma il y a 8 mois

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Nette camping, met wat aanpassingen in het achterste gedeelte zal het een fantastisch park zijn!

Nette camping, alleen op het achterste gedeelte van de camping zijn de velden slecht onderhouden. Veel last van water overlast. Huisjes vrij dicht op elkaar gezet. Het gedeelte wat opgeknapt is zag er prachtig uit. Hopelijk komt de rest van het park ook snel aan de beurt... Voor kleine kinderen is er veel vermaak. Voor de tieners/pubers vonden wij dit matig. Maar al met al een heerlijke vakantie gehad in een prachtige omgeving!

Par Annemiek il y a 8 mois

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Na een regenachtige periode waren de campingplaatsen ontzettend nat geworden. Zo nat, dat als een caravan vertrok er een enorme stank op kwam. Diverse gasten van ons veld hebben hier beklag over gedaan. Er werd niets aan gedaan. Kwam er een nieuwe gast, zat die met z?n handen in het haar hoe de caravan geplaatst en opgebouwd moest gaan worden. Alles werd hierdoor ook nog eens ontzettend vies. Suggesties om zand te storten werden niet ter harte genomen. Jammer.
Achter op de camping staat een enorme watertank die over de camping veel stank veroorzaakte. Niet fijn met warm weer.
WIFI aangeschaft, werkt niet op onze plek. Hier hebben wij juist de camping op uitgezocht.
18+ zwembad, met zoveel kinderen was het grootte zwembad heel vol, zwemde er jongere kinderen in het 18+ bad werden ze eruit gestuurd. Wees flexibel.
Prijzen in de winkel erg duur.

Par Niels il y a 8 mois
Expérience prouvée le 26/08/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Wifi was zeer slecht ook de geur vind ik niet erg aangenaam als je vlak bij het voetbal speelveld zit
Een speelveld voor honden zou ook een uitkomst zijn
En uitlaatplek
Jammer maar helaas dit was onze ervaring
Voor kinderen is er genoeg te doen animatie zwembad dus die kunnen er goed vertoeven
Maar wij hebben geen kleine kinderen meer maar wel onze viervoeters ....

Par Paul il y a 8 mois
Expérience prouvée le 20/08/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Een aantal dingen waren niet ok; Huisje niet schoon Bed van hele slechte kwaliteit Onkruid (brandne

Een aantal dingen waren niet ok;
Huisje niet schoon
Bed van hele slechte kwaliteit
Onkruid (brandnetels!!!) Overal om huisje. Alle 3 de gasten gebrand aan brandnetels. Kind van 3 helemaal eronder.
Wasmachine/drogers van slechte kwaliteit (was kwam nog viezer uit de machine dan het erin ging). En beide ook nog eens ontzettend duur.

Par Lisa il y a 9 mois
Expérience prouvée le 13/08/2023

Prachtige omgeving, prima park

Het park ligt in een prachtige omgeving. Aan de rand van het park stroomt een prachtige rivier waar in gevist en gespeeld kan worden. Er zijn leuke uitjes te doen in de omgeving. Helaas zorgde de vele regen ervoor dat wij niet de beste ervaring hebben gehad. Met beter weer had ik ons verblijf een 7 gegeven.
Het park zelf was prima maar we vonden de huisjes wel erg dicht op elkaar staan. Het park voelde wat vol. Het buitenzwembad was mooi maar wel wat klein voor de grootte van het park. De accommodatie was netjes maar het zitgedeelte was naar onze mening te klein voor 6 personen. De bank zat niet lekker en er pasten maar 3 personen op. We hadden een 6persoonshuisje van 4 sterren met 2 badkamers.
Personeel bij de receptie is erg vriendelijk en behulpzaam. De pubquiz op vrijdagavond is een aanrader!

Par Dirk il y a 9 mois
Expérience prouvée le 11/08/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Excellent sejour. Très bon accueil. Disponibilité . Ecoute. Mais tarifs trop élevés pour la prestati

Excellent sejour. Très bon accueil. Disponibilité . Ecoute.
Mais tarifs trop élevés pour la prestation.
Lors d

Par Non C. il y a 9 mois
Expérience prouvée le 10/08/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

La situation du camping ,la propreté , le calme ,le long de la l?homme : parfait L?accueil bon sauf

L?accueil bon sauf une jeune fille à la réception néerlandophone qui disait toujours ne rien comprendre
au bar le personnel ne parle en général pas français de même pour les activités des enfants ,soit disant dans 3 langues
Mes petits enfants n?ont pas été bien accueillis, ils étaient ignorés et ont donc renoncées aux activités
Si je choisis un camping 4 ou 5 étoiles c?est justement pour que les petits enfants bénéficient d?activités suivant leur âge hélas ce ne fut pas le cas
Théâtre uniquement en néerlandais ! ,les jeux l?après midi sur la terrasse du bar idem pas de traduction
Franchement c?était frustrant car quand je vais à l?étranger c?est le touriste qui s?adapte à la langue du coin et pas l?inverse
Le mobilhome pour 6 personnes très bien sauf coté vaisselle
4 fourchettes !!!, 6 couteaux , 6 grandes assiettes je pense qu?au départ il y avait 12 pièces de chaque car pour les bols assiettes creuses c?était proche de 12 en casserole pas de casserole moyenne , pas de presse fruits
Les piscines étaient très bien et bien chauffées
Le magasin pas très bien achalandé en légumes, pas de salade et La 1 ère épicerie est a 8 km du camping
Conclusion :
Je n?y retournerai certainement pas
malgré certains bons points

Par Michelle il y a 9 mois
Expérience prouvée le 09/07/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Campa Hollande en Belgique ,la propreté , le calme ,le long de la l?homme : parfait L?accueil bon sauf

Le mobilhome pour 6 personnes très bien sauf coté vaisselle
Les piscines étaient très bien et bien chauffées