Nous souhaitons apporter la preuve que les avis publiés sur Custplace sont d’authentiques avis de clients Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin.

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Les matelas et les lits n'ont pas été confortables. Il y a avait une lit qui avait pas du tout les pattes au même niveaux

Par Angel il y a 10 mois
Expérience prouvée le 20/07/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Bij de safaritent zitten de wanden niet vast aan het dak. Hierdoor koelde het heel erg af in de tent

Par Karin il y a 10 mois
Expérience prouvée le 19/07/2023

Très bonne expérience

Très bonne expérience

Par Pierre-Alain il y a 10 mois
Expérience prouvée le 16/07/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Het was rustig op de camping. Dat vonden we prettig. Lastig is dat we zo ver moeten lopen om afval,

Het was rustig op de camping. Dat vonden we prettig.

Lastig is dat we zo ver moeten lopen om afval, plastiek en flessen weg te brengen..
Voordeel is wel dat er geen rommel op de camping is en er is ook geen lawaai van een glascontainer.
Het is wel nodig om duidelijker asn te geven waar het grof vuil in moet.
Veel mensen gooiden alles toch bij het papier.

Par Eric il y a 10 mois

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Het verblijf op zich was super. echter zijn er wel een paar dingen waar duidelijk verbetering in kan.
Klant vriendelijkheid krijgt gewoon een dikke 10. Hier valt niks maar dan ook echt niks op aan te merken.

camping plaats zelf niet super. Dit omdat er niet gemaaid was waardoor het gras flink hoog stond. De stroom punten voor de plekken waren wel aanwezig echter stonden deze flink ver van de tent plek. Het is dat wij een lang snoer (25 meter) hebben anders hadden we geen stroom gehad. Daarnaast staat er op de site aangegeven dat een waterpunt bij de plek is. Helaas heeft ieder veld 1 a 2 water kranen.

Het Sanitair staat op de website als super nieuwe en heel netjes. dit is alleen verre van zo. Je merkt dat het geld gestoken is in de zwembaden en huisje die er op het park staan want die zijn wel echt super netjes. alleen de sanitair gebouwen voor de camping gasten zijn oud, versleten en slecht onderhouden. De schoonmakers zijn er meerdere keren per dag echter vragen wij ons af wat ze doen. De wc van de mannen zijn gewoon rond uit goor en een verstopte wc was aan het eind van ons verblijf nog steeds verstopt. De douchen waren verder prima.

Zwembaden zijn super!

eet/drink gelegenheden zijn netjes alleen een beetje rare constructie van wanneer welke van de 2 restaurants open zijn maar dat is een keuze. Op het park is ook een Bar de bikini bar. Halverwege ons verblijf hebben ze het een beetje verbouwd daarzo waardoor het een klein hokje is met 2 verkoop machines. Maar het huisje waar deze 2 machines instaan is zo slecht onderhouden dat er overal verrot hout zit. Stroomkabels uitstekend waar (vermoed ik) lampen hebben gehangen.

gebruik wifi..... Ja wat zal ik hier van zeggen. Ik vind het eigenlijk best slecht van een park dat ze eigenlijk alleen tegen betaling wifi geven. Je krijgt dagelijks 30 min gratis internet... internet was op onze camping plek achterin niet aanwezig. Daarnaast was het internet super traag en moet je steeds opnieuw verbinden dus de 30 minuten zijn dan zo voorbij. Dit kan uiteraard een issue zijn met het internet. maar daarnaast de regelgeving voor 30 min internet per dag is gekkenwerk. het zou wellicht een idee zijn om trager internet beschikbaar te maken voor iedereen 24/7 en sneller internet tegen betaling. Maar dan moet ook het trager internet gewoon werken want dat deed het nu niet.

Par Reginald il y a 10 mois

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Wij vonden het park prima, jammer dat het 18+ zwembad verwaarloosd was, ten opzichte van de verstrekte info. Wandelpaden route?s welke toch een activiteit is op bepaalde plekken niet zichtbaar en overgroeit dat is jammer ( aandachtspunt)
Wij zijn 1 week geweest maar was voor ons ook genoeg.

Par Flip il y a 10 mois

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Goed verzorgde camping. Enkele andere verwachtingen over het zwembad, erg jammer

Par Marije il y a 10 mois

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Agréable séjour, adapté pour les enfants, bungalow bien équipé. Informations claires. Check in et checkout faciles. Pas mal de bruit le soir, manque d'ombre en été.

Par Laura il y a 10 mois

Camping et environnement agreabke

Par Madeleine il y a 10 mois
Expérience prouvée le 14/07/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Mooi park, mooie accommodatie. Heerlijk eten in het restaurant.

Mooi park, mooie accommodatie. Heerlijk eten in het restaurant. Nadeel bij het binnenzwembad dat er geen mogelijkheid is om je baby om te kleden binnen bij slecht weer, dit vond ik persoonlijk enorm slecht. Er had ook wel bij reservering duidelijk aangegeven mogen worden dat er niks in het huisje ligt, qua toilet/schoonmaak spullen.

Par Sharon il y a 10 mois
Expérience prouvée le 12/07/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Très bien mais un manque de personnel francophone et restaurant principal fermé 2 jours semaine !

Par Benoit il y a 10 mois
Expérience prouvée le 11/07/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Goede en schone accommodatie, Een defect. werd meteen verholpen, prima en goede service. Mooi zwe

Mooi zwembad, buitenbad heerlijke ligbedden erbij. Als er wat vrij was, wat vak wel het geval was.

Par Carlo il y a 10 mois
Expérience prouvée le 10/07/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

De camping was flink bezet, toch waren de eetgelegenheden maar beperkt open. In de laatste sanitaire

De camping was flink bezet, toch waren de eetgelegenheden maar beperkt open.
In de laatste sanitaire blok was van de eerste tot de laatste dag de urinoir verstopt en tot overlopens vol.

Par Marc il y a 10 mois
Expérience prouvée le 10/07/2023