Avis Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer du plus récent au plus ancien

Accueil pas très chaleureux, campeurs peu respectueux avec leurs animaux

Accueil pas très chaleureux, campeurs peu respectueux avec leurs animaux

Par Claire il y a 1 an
Expérience prouvée le 17/08/2023

Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer

Verschrikkelijk! Veel geld voor faciliteiten waar je door drukte geen gebruik van kunt maken

Verschrikkelijk!!
Veel te veel geld voor faciliteiten waar je geen gebruik van kunt maken omdat het veel te druk is. Kermis camping waar we helaas terecht kwamen omdat zij de enige waren in de wijde omgeving met een plekje. Zwembad was helemaal vol je kon hooguit staan en nog geen slag maken.. Brood kun je niet vooraf bestellen maar moet je minimaal om 7.30 voor in de rij gaan staan (winkel gaat om 8.00u open) om nog kans te maken op brood. Sanitair veel te weinig en ver van je plek, terwijl het grootste gedeelte stacaravans met eigen sanitair zijn. Leek wel of deze gasten hun behoeften ook liever op de camping toiletten deden. Duidelijk dat de sterren alleen verdient worden met de faciliteiten die ze aanbieden en niet wordt gecontroleerd hoeveel mensen daar gebruik van moeten maken.

Par Valerie il y a 1 an
Expérience prouvée le 16/08/2023

Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer

mooie camping, veel groen, mooie mobile homes, iedere dag vers gebakken baquettes en croissants, restaurant kwaliteit goed, zwembad voldoende voor kids.
Mobile home was erg schoon, prettig.

Par John il y a 1 an
Expérience prouvée le 15/08/2023

Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer

De kwaliteit van de huuraccomodatie vonden wij onvoldoende. Het bed was ontzettend slecht (slechte matrassen en kussens) en heeft ervoor gezorgd dat in ieder geval 1 van ons nog steeds klachten heeft. De eetkamerstoelen met stalen spijlen in het zitvlak en de rugleuning die voelden alsof je achterop de bagagedrager van een fiets zat.
De keuken zag er aan de buitenkant redelijk uit, maar de binnenkant van de laden was oud en versleten.
De camping zelf was leuk en er werden leuke activiteiten georganiseerd. Ook een goede uitvalsbasis voor uitstapje om de omgeving en landingsstranden etc te bezoeken. Vlakbij dorpje en strand, met een paar minuten lopen sta je op de boulevard.

Par Sandra il y a 1 an

piscine froide animation pas terrible beau camping

piscine froide animation pas terrible beau camping

Par Laurent il y a 1 an

1ere expérience Sandaya mitigée

1ere expérience Sandaya mitigée. Gros manque d'animations en soirée, uniquement de la musique. Plus 4 que 5 étoiles

Par Caroline il y a 1 an
Expérience prouvée le 02/08/2023

Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer

Très beau séjour, quelques aléas

Très beau séjour, quelques aléas comme des problèmes d'électricité, aucune place pour mettre un lit bébé dans les chambres (donc obligation de prendre trois chambre à l'avenir), problème de propreté, mais très beau centre, belles activités pour les enfants, enfants autonomes et heureux, piscine top, environnement sympa

Par Mélissa il y a 1 an

Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer

Camping bien entretenue bémol sur les sanitaires . Pas toujours propre ou en état de fonctionnement ce qui est dommage pour un 5 étoiles

Par Adelaide il y a 1 an

Bon séjour

Mobil-home confortable et spacieux mais l'équipement est à rafraîchir (ustensiles et couverts de cuisine). Animation du camping et des clubs à améliorer. Restaurant très bien.

Par Yasmine il y a 1 an

Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer

Camping moyen : animations de mauvaises qualités et peu destinées aux adultes. Règles de l'espace aquatique pas appliquées rendant l'espace peu agréable et pas sécure. Quant au parking destiné aux hébergements dans la zone sans voiture il est très mal pensé et trop petit par contre l'équipe de Sandaya livre en trafic tout le linge et laisse tourner le moteur à côté de votre terrasse plusieurs fois dans la semaine !!

Par Marie P. il y a 1 an
Expérience prouvée le 05/08/2023

Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer

Eau pas très chaude, activité running à 10h mais, personne et à l?accueil il ne savait pas. Sans com

Eau pas très chaude, activité running à 10h mais, personne et à l’accueil il ne savait pas. Sans compter le karaoke plutôt hollandais, bref ont a surtout l’impression d’être dans un camping hollandais et niveau soirée c’est répétitif sur la même semaine

Par Noel il y a 1 an
Expérience prouvée le 13/08/2023

Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer

Nette stacaravan, wel krap als je met 6 man in de 6 persoonsstacaravan moet met slecht weer. Camping

Camping prima. Zijn er niet veel geweest ivm het slechtere weer.

Par Elien il y a 1 an
Expérience prouvée le 13/08/2023

Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer

Mooie grote camping. Accomodatie was prima in orde. Service is niet meteen top. Onze cottage was né

Mooie grote camping. Accomodatie was prima in orde. Service is niet meteen top.
Onze cottage was nét op tijd klaar, maar aan de receptie bleek dit voor een heel aantal andere gasten nog niet het geval te zijn. In de cottage aangekomen bleken de handdoekensets nog nat te zijn, enkele zelfs niet helemaal proper. Aan de receptie konden we ze wel snel omruilen, anderzijds keken ze er daar ook niet van op (vaker voorkomend probleem dus?).
De wifi die bij een Premium cottage is inbegrepen, was ook een teleurstelling (niet dat dit een absolute must is op vakantie, maar als je het aanbiedt mag het wel werken): aan de receptie prima ontvangst, maar aan de cottage zelf heel zwak, onbruikbaar. Eerste 2 dagen gemeld aan de receptie, waar ons verzekerd werd dat ernaar gekeken zou worden... helaas niks meer van vernomen en dus een hele week niets aan gehad.
De wachtrijen van de campingwinkel (ochtend) en take-away (avond) waren ook meestal heel erg lang. Organisatie/capaciteit hiervan kan/moet eigenlijk beter voor een 5* camping.

Par Johan il y a 1 an
Expérience prouvée le 06/08/2023

Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer

Nette camping. Er wordt slecht Engels gesproken door medewerkers en geen Nederlands. Wifi is super

Nette camping.
Er wordt slecht Engels gesproken door medewerkers en geen Nederlands.
Wifi is super duur. Zou toch tegenwoordig erbij moeten zitten, zeker als het aanmelden van kinderen voor de kidsclub via een app op internet gaat. De gekochte wifi viel ook regelmatig uit.
De toiletgebouw bij onze plek zag er goed uit. Werd veel schoongemaakt. Genoeg toiletten en douches. Maar het toiletpapier hangt boven het toilet. Erg vreemd hoe je je toiletpapier moet pakken?
Brood op de camping smaakt goed. Om 8 uur gaat de winkel open, dan ben je met 5 minuten geholpen, maar kom je om 9 uur dan sta je een half uur in de rij voor je stokbroodje.
Op de camping hebben ze in de avond muziek. Gezellig. Maar dit is erg goed te horen op de plekken rondom het cafe. Wij stonden op plek 84. Onze dochter heeft een paar avonden niet in slaap kunnen vallen. Onze vrienden stonden op plek 87 en 88. De kinderen van plek 88 hebben het nog veel zwaarder gehad. Die hebben echt vele avonden niet kunnen slapen. Het programma duurt op papier tot 22.30, maar de muziek heeft ook wel heel hard aangestaan tot 23.15h.
Zwembad is leuk. Wij hadden niet heet weer. De overkapping zat dicht. Hierdoor ben je na een kwartier zwemmen kapot van alle herrie om je heen. Het zwembad buiten de overkapping is erg koud, daar zwommen met minder mooi weer dan ook bijna geen mensen. Zodra het zonnetje de hele dag scheen, was het hier wel goed vertoeven.
Plek 84,87 en 88 zijn niet de grootste plekken, maar wij hadden weinig kast van modder met al die regen ten op zichte van ander plekken.

Par Marga il y a 1 an
Expérience prouvée le 08/08/2023

Beau camping.

Campings agréable, propre et bien ombrage, mais piscine froide pour y aller avec un bébé, entretien du Mobilhome laisse à desirè, place de parking sur emplacement trop petite pour y mettre un véhicule

Par Audrey il y a 1 an
Expérience prouvée le 11/08/2023

Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer

Le rapport qualité prix est décevant. Nous attendions une meilleure prestation au vu des tarifs pratiqués. La location prévue pour 10 personnes n'est clairement pas adaptée pour un groupe de cette importance : pas de possibilité de cuisiner pour 10 (casseroles inadaptées), pas de possibilité de manger à 10 (terrasse non couverte), pas de possibilité de faire sécher son linge ou de regarder la tv à 6 (canapé non conforme à la photo).

Par Vincent E. il y a 1 an
Expérience prouvée le 10/08/2023

Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer

Les animations sont bonnes mais les emplacements de camping ne sont pas bien entretenus.Des fossés de drainage pour prévenir les inondations seraient à envisager. Cordialement.

Par Delphine il y a 1 an
Expérience prouvée le 10/08/2023

Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer

Camping agréable et bonnes prestations dans l’ensemble. L’équipe d’animation est très sympathique ma

Camping agréable et bonnes prestations dans l’ensemble. L’équipe d’animation est très sympathique, les enfants ont adorés les animateurs :) Par contre, j’ai eu l’impression qu’il manquait un peu de moyens pour les animations en soirée. Le seul point négatif était là vaisselle qui n’était pas très propre (tâche de chocolat sur les petites cuillères) mais il semblerait que le problème vienne du lave vaisselle un peu entartré ?

Par Marlene il y a 1 an
Expérience prouvée le 09/08/2023

Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer

Lovely staff and facilities. Weather was awful and so was drainage around the site. Noise is high t

Noise is high too from about 6.45am when bins are emptied?almost every day and often until 11.30pm at night from the bar. Tents are right near all of this so it?s tough with a young one / if you want to sleep and rest.

Par Victoria il y a 1 an
Expérience prouvée le 08/08/2023