Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer

1 séjour d?une nuit car seulement ce qui restait pour un emplacement pour un camping car et au final ça a suffit car accueil rapide et peu chaleureux (on est même revenu nous voir sur l?emplacement car pas le bon nom enregistré mais on nous avait dit cet emplacement) camping avec sanitaires sales++ et faire le nettoyage à 10h alors que tout le monde prend les douches c?est pas top? Et même si involontaire bcp trop d?étranger a notre goût on ne se croyait pas en Normandie? Après point positif l?activité accrobranche pr mon fils même si l?attente fut un peu longue il a adoré et le monsieur était vraiment sympa et professionnel!

Par Julien il y a 8 mois

Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer

Chalet was netjes en schoon. Meubelair slecht! Buiten alleen een houten tuinbank of een ligstoel. Geen fijne stoel om " gewoon" te zitten.
Horeca ook slecht iedere ochtend erg lange wachttijd voor broodjes. Meer personeel lijkt mij niet overbodig. Te weinig zitplaatsen in restaurant. Voor zo

Par Jelke-Sake il y a 8 mois

Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer

Beau camping, calme, bien situé, personnel sympathique et efficace. La côte normande est magnifique. Nous reviendrons.

Par Christine il y a 8 mois

Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer

Copine travaille à pratiquer quelle heure il est près de la ville Qui est très jolie touristique

Par Nordine il y a 8 mois

Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer

Pour la 3eme année bon séjour à part le bungalow était ds un cul de sac donc pour circuler avec les autres voitures devant leur bungalow et notre cuvette des WC était en biais dans l'ensemble bon séjour.

Par Yannick il y a 8 mois

Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer

Na eerst een week met tevredenheid op Sandaya L?escale Saint Gilles gestaan te hebben, gingen we met verwachting voor de tweede week naar La Côte de Nacre.
Bij aankomt viel het eigenlijk direct wat tegen. Slecht onderhouden paden en wegen, slecht onderhouden groen en slecht onderhouden voorzieningen en onderdelen.
Op het terras zitten veel mensen te roken, de picknick banken zijn schmutzig, onder de banken is het vies. Het restaurant mag eigenlijk de naam niet dragen, het winkeltje is krakkemikkig. De bruggetjes in het zwembad bladderen af, policy van handoekje leggen op zonnebedjes is, ondanks dan men belooft van niet, zwaar aanwezig. Eigenlijk kan ik nog wel even doorgaan. De streek is overweldigend met alle invasiestranden en Normandië als achterland is mooi. Ik zou hiervoor zeker nog eens terugkomen, maar dan niet meer naar deze Sandaya onwaardige camping. Jammer want er is wel potentie.

Par Arjan il y a 8 mois

Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer

le service animation en soirée est déplorable pour un camping 5 etoiles, pas de place pour s'asseoir, animations médiocres

Par Séverine il y a 8 mois
Expérience prouvée le 05/08/2023

Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer

Er zijn veel kleine puntjes die te wensen overlaten. Staat van de caravan is zeer verouderd, kantine is ronduit ongezellig, wachtrijen in de winkel voor broodjes is

Par Erik il y a 8 mois

Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer

Camping voor jonge gezinnen, voor tieners niet zo

Aankomst goed geregeld, watervoorziening kampeerplaats waardeloos. Je moest een speciale kraan huren of zelf aanschaffen. Huren ging niet, niet genoeg op voorraad. Zwembad te weinig personeel. 1 badmeester voor alle baden. Bediening restaurant ook te weinig personeel. Half uur wachten op een ijsje en daarna een kwartier aan de bar in je ijsje af te rekenen. Zwembad veel te weinig bedjes, klein voor zoveel gasten, viezigheid in het water. Winkeltje te klein en te kort open. Zorg voor meer producten en een grotere winkel. Dikke winst. Zwembroekjes ook een punt. Ja staat online, maar niet iedereen houdt zich eraan. Koop deze in alle maten in en verkoop ze elke dag naast het zwembad. Dikke winst. Entertainment op de camping veel te weinig en te klein bij het restaurant. Zorg dat je personeel ook Engels kan. Zwarte schimmel in toiletgebouw, wc papier geregeld op, geen wc bril. Medewerkers faciliteiten werken zich te barsten voor een schoon toiletgebouw, maar de campinggasten maken er een rotzooi van. Echt sneu! Jongere kinderen worden door oudere kinderen bij het voetbalveld weggestuurd terwijl zij aan het voetballen zijn. Speeltuin is alleen voor kleintjes, iets oudere kinderen spelen graag in een ander soort speeltuin. 5 sterren is de camping zeker niet waard. 2 a 3 max puur wegens veroudering en te weinig personeel

Par Saskia il y a 8 mois

Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer

Geen WiFi erg jammer ? zwembroek soms wel gewone soms moest verplicht zwemboxer dat is verwarrend P

Park iets schoner voor 5 sterren met bossen en heggen heel druk camping winkel voor brood en misschien meer producten aanbieden. Tv misschien meer zenders? Ook voor Nederland

Par Everard il y a 8 mois

Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer

Super Camping agréable et reposant. Superbe piscine pour lPlage accessible à pied. Superbe piscine

Super Camping agréable et reposant. Peut être un peu trop. Superbe piscine pour les petit comme pour les grands, un belle espace de jeux pour les enfant. Le petit plus la supérette un peu cher mais c'est pour du dépannage. Sinon Plage accessible à pied.

Par Elodie il y a 8 mois

Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer

Séjour agréable dans l'ensemble, les piscines sympathique et chauffée, piscine intérieure bruyante. Le mobil home parfait, propre et neuf avec un barbecue ce qui est un réel plus. Un peu de manque de dynamisme dans les soirées et animations.

Par Bérénice il y a 8 mois

Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer

Globalement déçue par rapport aux standards de Sandaya connus les années précédentes concernant le mobilhome. Camping avec clientèle quasi exclusivement étrangère et non francophone.

Par Christelle il y a 8 mois

Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer

Très mauvais rapport qualité prix

Très mauvais rapport qualité prix, mobile home sale et vieillissant pour 1200 euros, pas même une télé sauf si on ajoute 8 euros par jour, eau de piscine trouble et fraîche, ensemble très décevant pour 5 étoiles, ça ne les vaut pas du tout. Pour nuancer mes propos, le camping est agréable et arboré

Par Anthony il y a 8 mois
Expérience prouvée le 09/08/2023

Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer

De beaux emplacements mais des infrastructures et des animations décevantes.

Belle localisation, proche de la mer. Beaux emplacements, camping vert et bien ombragé. Les infrastructures et les animations ne sont cependant pas à la hauteur des 5 étoiles.

Par Theo il y a 8 mois

Accueil pas très chaleureux, campeurs peu respectueux avec leurs animaux

Accueil pas très chaleureux, campeurs peu respectueux avec leurs animaux

Par Claire il y a 8 mois

Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer

Verschrikkelijk! Veel geld voor faciliteiten waar je door drukte geen gebruik van kunt maken

Verschrikkelijk!!
Veel te veel geld voor faciliteiten waar je geen gebruik van kunt maken omdat het veel te druk is. Kermis camping waar we helaas terecht kwamen omdat zij de enige waren in de wijde omgeving met een plekje. Zwembad was helemaal vol je kon hooguit staan en nog geen slag maken.. Brood kun je niet vooraf bestellen maar moet je minimaal om 7.30 voor in de rij gaan staan (winkel gaat om 8.00u open) om nog kans te maken op brood. Sanitair veel te weinig en ver van je plek, terwijl het grootste gedeelte stacaravans met eigen sanitair zijn. Leek wel of deze gasten hun behoeften ook liever op de camping toiletten deden. Duidelijk dat de sterren alleen verdient worden met de faciliteiten die ze aanbieden en niet wordt gecontroleerd hoeveel mensen daar gebruik van moeten maken.

Par Valerie il y a 8 mois
Expérience prouvée le 16/08/2023

Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer

mooie camping, veel groen, mooie mobile homes, iedere dag vers gebakken baquettes en croissants, restaurant kwaliteit goed, zwembad voldoende voor kids.
Mobile home was erg schoon, prettig.

Par John il y a 8 mois
Expérience prouvée le 15/08/2023

Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer

De kwaliteit van de huuraccomodatie vonden wij onvoldoende. Het bed was ontzettend slecht (slechte matrassen en kussens) en heeft ervoor gezorgd dat in ieder geval 1 van ons nog steeds klachten heeft. De eetkamerstoelen met stalen spijlen in het zitvlak en de rugleuning die voelden alsof je achterop de bagagedrager van een fiets zat.
De keuken zag er aan de buitenkant redelijk uit, maar de binnenkant van de laden was oud en versleten.
De camping zelf was leuk en er werden leuke activiteiten georganiseerd. Ook een goede uitvalsbasis voor uitstapje om de omgeving en landingsstranden etc te bezoeken. Vlakbij dorpje en strand, met een paar minuten lopen sta je op de boulevard.

Par Sandra il y a 8 mois
Expérience prouvée le 14/08/2023