Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer

Mooie, professioneel georganiseerde camping. Vlak bij het dorpscentrum van het gezellige Saint-Aubin-Sur-Mer. en zijn leuke strand.
Bij aankomst was alles mooi in orde, en het enige defect aan de camping (lekkende afvoer van de wasbak in de keuken) werd onmiddellijk opgelost.
Verder ook een leuk zwembad met redders die duidelijk alles goed in de gaten hielden, activiteiten die de kinderen enthousiast maakten (de aquagym en de dagelijkse dans om de dag af te sluiten waren vaste punten in onze dagindeling).
Finaal is er in Normandië ook fenomenaal veel te zien. Of je nu van Middeleeuwen, WOII houdt, of liever kaasmakerijen of caramelfabrieken ziet.

Last but not least waren de plaatsen met de cottages ook ruim en mooi gepositioneerd, zodat je nooit het gevoel had dat je in de privacy van de buren aan het inbreken was (of vice versa)

Algemeen dus zeker een aanrader, en niet eens zo ver van België of Nederland.

Par Dominique il y a 8 mois
Expérience prouvée le 03/07/2023

Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer

Un prix démesuré par rapport au service de votre camping moins de surveillance un manque évident de personnelle et d amélioration des structures

Par Cindy il y a 8 mois
Expérience prouvée le 22/07/2023

Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer

Stacaravan was erg schoon en goed! Camping klein maar wel leuk. Veel bezienswaardigheden in de buurt. Vlakbij de zee. Helaas wel gedoe ivm WiFi ( die wij voor 45 euro hebben bijgekocht via jullie!) moest zelf contact opnemen met het franse internet bedrijf. Te belachelijk voor woorden! Van de 9 dagen verblijf heeft de WiFi het de eerste twee dagen en de laatste dag gedaan. De camping was totaal niet behulpzaam. Die weigerde al bij het woord WiFi. Na klachten bij Sandaya zelf ( verschillende malen contact gehad) kwam Sandaya niet verder dan vertellen dat ik zelf maar het internet bedrijf moest bellen. Het las zogenaamd aan onze apparatuur. Terwijl ik bij andere huisjes wel gewoon WiFi verbinding had. Het kastje op ons huisje deed het niet. Na heeeeeel veel zeuren na meerdere dagen kwam er een herstart van het kastje in ons huisje op onze laatste dag?.en ja hoor hij deed het. Dus nu 45 euro
betaald voor 3 dagen WiFi. Belachelijk voor woorden!! Maar een Vergoeding oid ( heb ook zelf moeten bellen naar het internet bedrijf) of deel van de kosten terug ho maar.

Par Yvonne il y a 8 mois
Expérience prouvée le 05/08/2023

Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer

Très bon séjour (malgré le temps) Tout est fait pour les enfants, piscine, jeux extérieur, mur d

Par Eliane il y a 8 mois
Expérience prouvée le 05/08/2023

Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer

Mobilhome vestuste,propreté moyenne,l'une des chaeu d animations le tarif n est pas du tout justifié

Mobilhome vestuste,propreté moyenne,l'une des chambres est un vrai placard sans prises,peu d animations et un camping dirigé par les campeurs néerlandais (manque de civisme peu relevé par les employés)et le tarif n est pas du tout justifié

Par Marine il y a 8 mois
Expérience prouvée le 23/07/2023

Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer

Bon séjours malgrés le temps un peu capricieux, nous reviendrons sans hésiter. Les enfants ce sont régaler, et le cadre autour du camping nous à ravie.

Par Nicolas il y a 8 mois
Expérience prouvée le 04/08/2023

Séjour correct

Bon séjour, cottage ménage laisse à désirer, problème à l?arrivée d?un store signalé à plusieurs reprises non réparé et réservation au restaurant du camping 5 jours avant et le jour J notre table prise par d?autres personnes?.

Par Nicolas il y a 8 mois
Expérience prouvée le 04/08/2023

Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer

Emplacement caravane, vacances en famille

Nous avons réservé pour un emplacement pour notre caravane il était très agréable. En ce qui concerne les sanitaires je suis déçu sur les 10 douches 4 n'avaient que de l'eau froide , l'animation n'était pas top espace trop petit. Il y a beaucoup d'étrangers en général cela ne me dérange pas, mais ils sont irrespectueux envers les autres campeurs, ne respecte pas les horaires, brefs ils font tout et n'importe quoi. Pour resumer je penses que le camping ne mérite pas 5 étoiles mais plutôt 4.

Par Mathieu il y a 8 mois
Expérience prouvée le 16/07/2023

Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer

De accomodatie was bij aankomst erg vies, niet goed schoongemaakt door de vorige bewoners.dat is geen leuke binnenkomer, zelf eerst alles moeten schoonmaken, borden, bestek keukenkastjes alles was vies.
en we vonden de matrassen heel erg hard en doorgezakt in t midden, allemaal rugpijn van.
we hadden graag van de wellness gebruik gemaakt, echter geen info over te vinden.
geen wifi of wifi kopen is niet meer van deze tijd.
Ons plekje had wel erg veel bomen, nauwelijks zon, dit hadden meer mensen, jammer!
de veiligheid en de zwembaden mooi!!! wel te weinig stoelen bedjes voor het aantal gasten.
avondanimaties waren erg leuk.
we hebben op maandag aangegeven dat we geen warm water hadden in de keuken, dit zou gemaakt worden, is echter nooit gebeurd.

Par Gijs il y a 8 mois

Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer

in minder goede staat dan verwacht. weinig tot geen amusement in Engels terwijl wel vrrmeld

in minder goede staat dan verwacht.
weinig tot geen amusement in Engels terwijl wel vrrmeld

Par Edgar il y a 8 mois

Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer

in minder goede staat dan verwacht. weinig tot geen amusement in Engels terwijl wel vermeld

Par Edgar il y a 8 mois

Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer

Mobile home bien équipé Activités diverses pour les enfants Piscine entretenue Supérette trop chère Restauration trop chère

Par Emilie il y a 8 mois

DECEPTION

Avis plutôt mitigé sur ce séjour, mobil home très sale à notre arrivé, frigo rouillé et moisi, rideau moisi, odeurs nauséabondes... nous avons dût faire intervenir un technicien pour la chaudière qui ne marchait pas, il est intervenu rapidement (point positif). Les enfants allait se doucher dans les douches campeurs tellement celle ci était impossible à réglé. Nous n'avons pas profité de l'espace aquatique car non chauffé. Nous ne réitèrerons pas de séjour chez Sandaya.

Par Stephanie il y a 8 mois

Terne

Terne

Par Sophie il y a 8 mois

Très bien comme d'habitude

Par Bruno il y a 8 mois

Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer

comme depuis 2019 nous passons 2 semaines au camping sandaya de st aubin sur mer avec 7 petits enfants nous apprécions globalement le camping

Par Françoise il y a 8 mois
Expérience prouvée le 22/07/2023

Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer

Cottage mag veel schoner achtergelaten worden en fris ruiken. Verder zijn de kamers ontzettend klein.

Een ander punt van aandacht zijn de faciliteiten voor kinderen: bij slecht weer zijn er veel te weinig alternatieven om de kinderen te vermaken. Op de site wordt alles mooi verkocht , maar de realiteit is toch anders. Voor een 5-sterren camping moet je veel dingen tip top voor elkaar hebben. Ook voor 2 nachten worden teveel kosten in rekening gebracht, wat niet waar wordt gemaakt. Het binnenbad is veel te klein en niet geschikt voor het hele publiek. Kortom, niet voor herhaling vatbaar. Had echt meer verwacht.

Par G il y a 8 mois
Expérience prouvée le 02/08/2023

Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer

Gros arbuste de style lila devrait être supprimé imé sur emplacement 320 sandaya côtes de nacre car très

Gros arbuste de style Lila devrait être supprimé sur emplacement 320 sandaya côtes de nacre car très gênant pour stationner à la limite de la rayure sur véhicule.
Décevant de ne pas avoir une astreinte en cas de problème électrique après 22H00.
Ce fut le cas pour nous suite à une coupure électrique et nous avons dû attendre le lendemain 8H00 pour avoir un dépannage malgré un appel au numéro indiqué sur la brochure.
Parc aquatique non chauffé à l

Par Aurélie il y a 8 mois
Expérience prouvée le 26/07/2023