Nous souhaitons apporter la preuve que les avis publiés sur Custplace sont d’authentiques avis de clients Camping Les Jardins de Privas.

Camping fantôme ?

Mobilhome vieillissant : serrure de la porte d?entrée défectueuse, il faut s?y reprendre une dizaine de fois avant de pouvoir la fermer. Les sécurités des fenêtres pour les laisser entre ouvertes sont cassées.
Sinon zéro animation, l?impression d?un camping fantôme le premier week-end de septembre. Heureusement que nous n?avions pas réservé la semaine. De plus, aucun point pour acheter une boisson ou une glace dans le camping ? Sinon le personnel était agréable. Mais pour avoir déjà été dans un camping sandaya mi septembre ça n?a rien avoir, il y avait des animations tous les jours et soirs, quand on réserve ce genre de camping on se dit que c?est une source sure normalement ..
Autre bémol surtout quand on a des enfants : la partie piscine n?est pas surveillée, c?est la première fois que je vois ça!

Par Laurine il y a 9 mois
Expérience prouvée le 02/09/2023

Camping Les Jardins de Privas

Het personeel van Sandaya heeft ons geadviseerd om een brief te sturen naar aanleiding van de technische storing op de camping in Privas.

Via ons lidmaatschap van de ANWB zijn wij op de website van Sandaya gekomen en ook gelijk een vakantie geboekt.
Van zaterdag 26 Augustus 2023 t/m zaterdag 2 September 2023 hebben wij met het hele gezin een cottage gehuurd op Camping Sandaya Les Jardins de Privas.
Wij zijn al heel vaak naar de Ardeche geweest maar nog nooit via Sandaya.

Het was de bedoeling dat wij hier konden genieten van een welverdiende week vakantie.
Op de eerste dag/avond was de elektriciteit uitgevallen, WiFi deed het niet meer en er was geen warm water meer.
Door dit ongemak moesten wij naar andere locaties in de Ardeche uitwijken om daar te kunnen genieten van o.a een zwembad, restaurant etc.
Kinderen kunnen niet zonder WiFi dus moesten we andere dingen verzinnen wat extra brandstof en kosten met zich mee bracht.

1. Het zwembad is bijna de hele week dicht geweest
2. Wij hebben een week lang geen WiFi gehad (4x 15 euro)
3. Wij hebben een week lang geen warm water gehad
4. Wij hebben bijna een week lang geen Elektriciteit gehad.
5. Wij hebben een week lang niet kunnen eten in het restaurant van de camping.
6. We hebben een week lang niet buiten gezellig op de veranda kunnen zitten omdat het te donker was.
7. De buiten verlichting van de cottage was kapot zodat we elke keer buiten in het donker aankwamen en niks konden zien.

Hierdoor zijn veel gasten met kinderen vertrokken met Caravan en Camper zodat onze kinderen niemand meer hadden om mee te spelen.
Onze kinderen wilden door dit alles naar huis terug.

Omdat wij betaald hebben voor een Sandaya camping met alle faciliteiten maar hier geen gebruik van hebben kunnen maken,
wil ik graag weten welke oplossing Sandaya voor deze schade heeft.

Met vriendelijke groet,

Par A il y a 9 mois
Expérience prouvée le 07/09/2023

Camping Les Jardins de Privas

Arrivé le samedi soir ...pas de superette ,resto à réserver la veille ,pain a réservé. Le camping était calme .Les animations pour nos petites filles étaient pauvres. Animateurs pour les campeurs Néerlandais.WC bouché réparé deux fois sans résultat avant le versement d'un déboucheur toilette, deux jours avant notre départ. Résultat moyen pour un 4 étoiles.

Par JEAN BERNARD BOULANGER il y a 9 mois
Expérience prouvée le 19/08/2023

Camping Les Jardins de Privas

Pas assez de "parasol"autour des piscines, poubelle mal placée ( entrée piscine car attire les guêpes ), animation enfants trop en Néerlandais, ne faudrait'il pas un animateur vraiment Français, motivé, et aussi un Hollandais ? Croissants, à l'entrée, vraiment trop petits pour le même prix que chez un bon boulanger !

Par Jean J. il y a 9 mois
Expérience prouvée le 07/09/2023

Camping Les Jardins de Privas

Kampeerplaats was top, voldoende ruimte. Jammer van de stoffige weg voor ons. Veel verkeer en karretjes van de schoonmakers die te hard rijden. Hierdoor veel stofontwikkeling.
Plek liep ook behoorlijk schuin af, met onze opriijbokken konden we de caravan maar net recht krijgen.
Sanitair gebouw bovenop de bult heeft een renovatie nodig. Veel spoelknoppen van de toiletten waren defect. Deze knoppen zaten ook te hoog waardoor kleine kinderen het toilet niet goed konden doorspoelen, hierdoor dus ook vervuiling. Ondanks het regelmatige schoonmaken. Tevens bij de douches waren veel lampen defect waardoor je in de avond niets zag. Van de drie weken dat wij er waren was 1,5 week de kinderdouches gesloten.
Entertainment voor de kinderen was top. Deze mensen gaven echt 120% om de kids te amuseren.

Het overdekte zwembad was niet prettig. Zat te veel chloor in en was niet helder. Taste je ogen zeer aan als je er in zat.

Restaurant van de camping is niet in beheer van de camping. Redelijk restaurant met een matige kaart. Het eten was wel top. Bediening kan veel beter. Word niet goed geluisterd door de staf. Of we konden lang wachten op een drankje of kregen een verkeerde bestelling. Tevens mag het terras wel schoner. Veel blad en vlekken van gemorste drankjes. .

Wij hadden een hond bij ons en dat is goed bevallen op deze camping. Nette uitlaat weide voor de hond met afvalbakken voor de zakjes. Mensen en personeel waren ook zeer vriendelijk voor de hond.

Wij hadden deze camping uitgekozen omdat er een beek/rivier naast loopt waar je in kunt zwemmen. Dit ook voor onze hond en kleinkinderen gedaan. Bij aankomst bleek dat de toegang van deze beek was afgezet. Je kunt daar dus niet meer komen. Dat was een grote teleurstelling. Zeker omdat bij de receptie aan is gegeven dat er te weinig water in zou zitten. Dit was niet het geval. Op de website wordt nog wel foto?s getoond hiervan en dat de toegang er naar toe open is.

Par Rodney il y a 9 mois
Expérience prouvée le 06/09/2023

Camping Les Jardins de Privas

Fijne vakantie gehad. Een wat kleinere camping waardoor je goed overzicht hebt en kinderen vrij hun gang kunt laten gaan.
Als je iets wilt doen in de omgeving moet je wel een stukje rijden, maar dat was voor ons geen punt.
Verder een fijn zwembad maar iets meer bedjes in de schaduw zou fijn zijn.

Par Maria il y a 9 mois
Expérience prouvée le 05/09/2023

Camping Les Jardins de Privas

Bon Séjour, accueil Très agréable, on a même pu changer notre emplacement.

Bon Séjour, accueil Très agréable, on a même pu changer notre emplacement.

Par Stephane il y a 9 mois
Expérience prouvée le 13/08/2023

Camping Les Jardins de Privas

Les personnes dans le mobil home 160 sans climatisation et parasol cassé en plein soleil ont vraiment souffert de la chaleur.

Par Jean-Luc il y a 9 mois
Expérience prouvée le 20/08/2023

Séjour agréable dans l’ensemble

Séjour agréable dans l’ensemble. Dommage que les mobiles homes Premium ne soient pas accessibles aux animaux, nous avons eu très chaud sans clim surtout avec un enfant en bas âge. Autre chose regrettable, qu’il n’y ait pas une buvette surtout le matin afin de prendre un café ou autre.

Par Julie il y a 9 mois
Expérience prouvée le 16/08/2023

Si vous êtes Français fuyez

Si vous êtes Français fuyez

Par Christophe il y a 9 mois
Expérience prouvée le 03/09/2023

Camping Les Jardins de Privas

Vaak koude douches en koud afwaswater, weinig toiletten waarvan er een paar buiten gebruik waren gedurende de gehele vakantie (werd ook niet aan gewerkt), glijbaan laatste dagen dicht. Gevraagd om een plek met schaduw, we kregen een plek met alleen maar zon. Toegang tot riviertje afgesloten door nieuwe eigenaren terwijl je wel betaald/geboekt hebt voor een camping met zwembad én riviertje.

Schoon sanitair, vriendelijk personeel (ook bij het restaurant), mooi zwembad, fijne speeltuin die bijna de hele dag in de schaduw ligt, goede animatie (ook Nederlandstalig), goed eten bij het restaurant

Par Toos il y a 9 mois
Expérience prouvée le 02/09/2023

Camping Les Jardins de Privas

Nous avons choisi Sandaya car nos précédentes expériences s'étaient bien déroulées mais nous avons été très déçus de ce dernier séjour. Bungalow mal entretenu, pas de solution suite à l'impact de la foudre endommageant notre système électrique et luminaire et fermeture de la piscine.

Par Sarah il y a 9 mois
Expérience prouvée le 24/08/2023

Camping Les Jardins de Privas

Séjour très bien , camping très calme et très propre hygiène au top c'est un + , cependant un peu déçu par rapport à la mascotte qui devrait descendre et faire le tour à pied pour pouvoir prendre des photos avec les enfants . Commerce a proximité , pas besoin de prendre la voiture ,très bien

Par Sylvain il y a 9 mois

Par Sylvain il y a 9 mois

Camping Les Jardins de Privas

Je trouve qu'il manque plus d'animation dansante le soir jusqu'à 23 h pour plus d'ambiance ... Et le restaurant ne propose pas grand choix ...

Par Emilie il y a 9 mois

Camping Les Jardins de Privas

?Er trof ons tijdens een orage dd 28-8 een stroomstoring op de hele camping. Helaas bleek de volgende ochtend dat onze complete electriciteit installatie van de caravan geheel vernield was. We kunnen dus de hele vakantie geen stroom meer gebruiken. Ik ben van mening dat er ook sprake is van een ondeugelijke stroomaansluiting op onze plek nummer 20?.een los stopcontact zonder kastje met beveiliging!!! Een dikke onvoldoende voor deze camping!
Verder waren er maar twee !! Wc?s beschikbaar!

Par Ch il y a 9 mois

Camping Les Jardins de Privas

Vraiment superble l emplacement 25 etait très bien l animateur très gentil et surtout le réveil tous les matins de la mascotte ma fille s en souviendra et les piscines super sans oublier le bar restaurant un gros plus pour ce camping

Par Nadege il y a 9 mois