Nous souhaitons apporter la preuve que les avis publiés sur Custplace sont d’authentiques avis de clients Camping Les Jardins de Privas.

Camping Les Jardins de Privas

Het personeel van Sandaya heeft ons geadviseerd om een brief te sturen naar aanleiding van de technische storing op de camping in Privas.

Via ons lidmaatschap van de ANWB zijn wij op de website van Sandaya gekomen en ook gelijk een vakantie geboekt.
Van zaterdag 26 Augustus 2023 t/m zaterdag 2 September 2023 hebben wij met het hele gezin een cottage gehuurd op Camping Sandaya Les Jardins de Privas.
Wij zijn al heel vaak naar de Ardeche geweest maar nog nooit via Sandaya.

Het was de bedoeling dat wij hier konden genieten van een welverdiende week vakantie.
Op de eerste dag/avond was de elektriciteit uitgevallen, WiFi deed het niet meer en er was geen warm water meer.
Door dit ongemak moesten wij naar andere locaties in de Ardeche uitwijken om daar te kunnen genieten van o.a een zwembad, restaurant etc.
Kinderen kunnen niet zonder WiFi dus moesten we andere dingen verzinnen wat extra brandstof en kosten met zich mee bracht.

1. Het zwembad is bijna de hele week dicht geweest
2. Wij hebben een week lang geen WiFi gehad (4x 15 euro)
3. Wij hebben een week lang geen warm water gehad
4. Wij hebben bijna een week lang geen Elektriciteit gehad.
5. Wij hebben een week lang niet kunnen eten in het restaurant van de camping.
6. We hebben een week lang niet buiten gezellig op de veranda kunnen zitten omdat het te donker was.
7. De buiten verlichting van de cottage was kapot zodat we elke keer buiten in het donker aankwamen en niks konden zien.

Hierdoor zijn veel gasten met kinderen vertrokken met Caravan en Camper zodat onze kinderen niemand meer hadden om mee te spelen.
Onze kinderen wilden door dit alles naar huis terug.

Omdat wij betaald hebben voor een Sandaya camping met alle faciliteiten maar hier geen gebruik van hebben kunnen maken,
wil ik graag weten welke oplossing Sandaya voor deze schade heeft.

Met vriendelijke groet,

Par A il y a 8 mois
Expérience prouvée le 07/09/2023

Camping Les Jardins de Privas

Nous avons choisi Sandaya car nos précédentes expériences s'étaient bien déroulées mais nous avons été très déçus de ce dernier séjour. Bungalow mal entretenu, pas de solution suite à l'impact de la foudre endommageant notre système électrique et luminaire et fermeture de la piscine.

Par Sarah il y a 8 mois
Expérience prouvée le 24/08/2023

Camping Les Jardins de Privas

?Er trof ons tijdens een orage dd 28-8 een stroomstoring op de hele camping. Helaas bleek de volgende ochtend dat onze complete electriciteit installatie van de caravan geheel vernield was. We kunnen dus de hele vakantie geen stroom meer gebruiken. Ik ben van mening dat er ook sprake is van een ondeugelijke stroomaansluiting op onze plek nummer 20?.een los stopcontact zonder kastje met beveiliging!!! Een dikke onvoldoende voor deze camping!
Verder waren er maar twee !! Wc?s beschikbaar!

Par Ch il y a 8 mois
Expérience prouvée le 01/09/2023

Camping Les Jardins de Privas

Nous sommes revenues dans le Camping car nous étions enchantés l'année dernière, malheureusement cette année ne fût pas à la hauteur du prix et de nos espérances, activités inexistantes, restaurant/bar ouvert à partir de 15h00 et ambiance générale du camping décevante vue le prix nous ne reviendrons pas !

Par Julien il y a 8 mois
Expérience prouvée le 30/08/2023

Camping Les Jardins de Privas

Camping apparence agréable A notre arrivée pataugeoire à 19degre et piscine à 22 noter chaufee à 27

Camping apparence agréable
A notre arrivée pataugeoire à 19degre et piscine à 22 noter chaufee à 27
Tout le long de notre séjour nous avons eu du bruit une partie de la nuit que ce soit nos voisins ou dans le camping alors qu

Par Emilie il y a 8 mois
Expérience prouvée le 28/08/2023

Beaucoup trop cher

Beaucoup trop cher

Par Catherine il y a 8 mois
Expérience prouvée le 26/08/2023

Camping Les Jardins de Privas

Jullie hadden de mensen vooraf kunnen informeren dat de rivier dicht was ,dan had ik zekers iets anders geboekt , om 22.15 moeten de muggenkaarsjes uit van de bewaking ,lekker dan stikt de moord van de muggen .Horeca dicht om 22.00 kortom voor mij nooit geen Jardin Privas
meer . Het enige wat wel is is dat het leuk is voor gezinnen met kinderen tot 10 jaar die hebben een goede nachtrust , maar voor oudere kinderen is er werkelijk niks te beleven .De enige blije gezichten waren van het animatie team Timo Luna en Rinne en het horeca team die ook duidelijk aangaven dat het er echt slecht is geworden en de camping en erg achteruit holt .Glijbaan was dicht ,peuterbad dicht 2 dagen pomp was kapot maar in die bloed hitte zorg je toch dat het a la minute wordt gemaakt! Sandaya is normaliter erg goed maar dit was werkelijk slecht zonde de naam , op aanraden van vrienden geboekt ,was top de camping 4 jaar geleden er is weinig van over aldus onze vrienden die er toen ook stonden .

Par Jinny il y a 8 mois
Expérience prouvée le 23/08/2023

Camping Les Jardins de Privas

proche de la départementale, resto moyen, mobile home pas propre, beaucoup néérlandais 1 animateur s

proche de la départementale, resto moyen, mobile home pas propre, beaucoup néerlandais 1 animateur sur 3 parle français. majorité mobile home sans clim. loin des choses intéressantes à faire. piscine propre, aire de jeux et château gonflable top pour enfants petits

Par Cédric il y a 9 mois
Expérience prouvée le 02/08/2023