Nous souhaitons apporter la preuve que les avis publiés sur Custplace sont d’authentiques avis de clients Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin.

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Nette camping, vriendelijk personeel. Leuke animatie voor kinderen. Zeer nette ontvangst bij aankomst, konden al een uur voor reservering in accommodatie.

Verbeterpunten:
- Deluxe accommodatie gehuurd; te duur voor de kwaliteit die je krijgt.
- Lattenbodem van 2persoonsbed groter dan het matras waardoor het matras alle kanten opschuift.
- in masterbedroom bijna geen ruimte om rond het bed te lopen.
- Geen tv in masterbedroom.
- Bij handdoekenpakket zit geen keukendoek of keukenhanddoek inbegrepen.
- Geen kinderservies of bestek aanwezig in het huisje terwijl het toch echt als kindvriendelijke camping wordt aangeboden.
- Stoelen bij de eettafel (binnen) zijn eigenlijk stoelen om buiten op te zitten. Deze zitten niet goed bij de tafel.
- Bank (binnen) erg klein. We hadden 6 persoons huisje gereserveerd, op de bank kunnen maximaal 3 personen zitten.
- Zeer slechte internetverbinding welke bij de prijs inzit. Ook niet beter te verkrijgen. Na onweersbui helemaal geen internet of televisie meer.
- In voorwaarden staat dat reserveren van bedjes bij het zwembad verboden is en dat personeel hierop toe ziet, bedjes worden alsnog gereserveerd door handdoekje leggen zodra het zwembad geopend is.
- In de winkel zijn in de ochtend verse broodjes, echter groot grijp festijn tegen dure prijs.

Par Dineke il y a 8 mois

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Caravan heel goed, alleen de veranda is erg gammel en het kleed er bovenop niet strak dus steeds zakkers eraf halen.
Inventaris voor een 6 persoons huisje niet toereikend, geen grote bak pannen bijvoorbeeld geen bier glazen etc

Par Casper il y a 8 mois

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

2 jaar geleden moesten wij vroegtijdig ons verblijf stopzetten door overstroming. 2 jaar later zijn we teruggekeerd en waren aardig verrast met de veranderingen; zwembad en de nieuwe chalets welke geïnstalleerd werden.
Alles is voorhanden wat nodig is. Goed restaurant: prijs/kwaliteit en service.
Opmerking: spijtig dat het grote terras aan de chalet geen overkapping heeft tegen regen. Dit maakte dat we binnen moesten zitten als het wat aan het regenen was. Het lokale winkeltje is wel heel beperkt maar er was kort bij genoeg mogelijkheden.

Par Rudi il y a 8 mois

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

We hebben 2 fantastische weken gehad op jullie mooi camping en onze caravan was top. Er ontbrak alle

We hebben 2 fantastische weken gehad op jullie mooie camping en onze caravan was top. Er ontbrak alleen een garde en een veger en blik. Verder was alles super. We komen graag terug.

Par Feico il y a 8 mois

cadre agréable

cadre agréable

Par Arnaud il y a 8 mois

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Niet altijd duidelijk hoe/of activiteiten aangemeld moesten worden. Zwembad voor volwassenen werd we

Niet altijd duidelijk hoe/of activiteiten aangemeld moesten worden.
Zwembad voor volwassenen werd weinig gebruikt op bepaalde momenten maar toch mochten kinderen met ouders er niet in. Water van grote zwembad was 2e week zichtbaar van slechtere kwaliteit wat ook met buikpijn en misselijk zijn gepaard ging

Par Annemieke il y a 8 mois
Expérience prouvée le 03/09/2023

Vakantie

We hebben een aantal dagen geen wc papier op de camping gehad , zonder enige communicatie bijvoorbeeld een briefje bij het toiletgebouw of alternatief ( SUPERMARKTEN DICHTBIJ) Het zwembad met houtenplanken erom heen is spekglad... waaronder onze zoon ook behoorlijk gevallen is.. was hij echt niet de enige. Het jammere was ook dat er geen badmeester of juf naar ons kwam ookal zagen ze het gebeuren zelf heen gegaan voor een ijspack Voor de rest een mooie vakantie gehad, veel animatie voor de kinderen.

Par Pascal il y a 8 mois
Expérience prouvée le 03/09/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Mooi park met een prachtige ligging. Leuk personeel met hele gastgerichte instelling. Zelfs de pube

Zelfs de pubers hebben genoten ;-)

Par Robert il y a 8 mois
Expérience prouvée le 27/08/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

C?est la deuxième fois que nous venons dans ce camping. Nous l?apprécions particulièrement, bien placé, toutes les infrastructures nécessaires pour passer un bon sejour

Par Leanne il y a 8 mois
Expérience prouvée le 01/09/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Très beau coin mais un souci avec les langues pas de français dans les restaurants et sa pas très bien j'aimerais que sa va changer

Par Jean C. il y a 8 mois

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Het park, drinken, eten en het winkeltje was top, vooral het brood was van goede kwaliteit. De sta

De sta caravan waar wij in zaten was compleet uit geleefd. In iedere kamer was er wel wat kapot en hebben de eerste dagen van alles door moeten geven wat niet goed was. Dit werd vaak met ducttape opgelost.

Par Tommy il y a 8 mois

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Mooie camping, Alleen met slecht weer zijn er weinig mogelijkheden om de pubers te vermaken.Ook de

Ook de ruimte die ingericht zou zijn speciaal voor deze categorie kids ontbrak. Verder echt een super leuke camping. Vooral met kleinere kids. Daar wordt heel veel voor georganiseerd.

Par Pieter il y a 8 mois

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Lovely accommodation and staff however in other areas of the site , it was very crowded and there wasn?t sufficient space between the tents/pitches.
I was also told on two occasions that activities I wanted to take part in I could just attend without pre booking only to find that this was incorrect and the sessions were fully booked.

Par Leanne il y a 8 mois
Expérience prouvée le 16/08/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Le site du Parc de La Clusure est splendide!

Le site du Parc de La Clusure est splendide! Super accueil, mobiles homes spacieux, propres et fonctionnels, entourés d'arbres, rivière et fraîcheur! La cuisine du restaurant est succulente, bravo au Chef-fe!

Par Lisa il y a 8 mois

Genoten

Wij hebben genoten van ons weekje op Parc La Clusure.
Onze zonen hebben heerlijk in de rivier kunnen spelen en het sanitair was schoon en in orde. Het enige minpunt was dat mijn vrouw en onze zonen het water in de douche té warm vonden.

Par Paul il y a 8 mois

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

- Aangename camping met goede voorzieningen (zwembad/sanitair) en vriendelijk personeel. - Regelmati

- Regelmatig tot laat op de avond vrij veel lawaai.
- Afwatering kan beter. Dit is ook de reden waarom we een dag vroeger zijn moeten vertrekken. Donderdag 24.08.2023, na een namiddag regen, stond het water tot onder de caravan en in de voortent waardoor het niet meer aangenaam was om te blijven.
- Wifi verbinding niet optimaal. We kregen geen verbinding.

Par Koen il y a 8 mois