Nous souhaitons apporter la preuve que les avis publiés sur Custplace sont d’authentiques avis de clients Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin.

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Le bois mouillé autour de la piscine glisse trop, ma copine c'est fais super mal en tombant, Sinon dans l'ensemble très bien, à l'accueil on comprend que pas grands monde parle le français, mais tout le monde a jouer le jeu tout en gardant un grand sourire ! Merci à l'accueil si elle se reconnaît..

Par Thomas il y a 7 mois
Expérience prouvée le 02/09/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Geen tiener activiteiten op het laatst van de vakantie. Inventaris was gering met keukengerei.

Geen tiener activiteiten op het laatst van de vakantie.
Inventaris was gering met keukengerei.

Par Dennis il y a 7 mois
Expérience prouvée le 10/09/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Wij hebben een fijn verblijf gehad op een fijne camping. Schone chalet. Schone voorzieningen. Vrien

Vriendelijk personeel en leuke animatie

Par Laura il y a 7 mois

Le seul bémol est le passage du train toutes les trentes minutes environ

Le seul bémol est le passage du train toutes les trentes minutes environ

Par Eric il y a 8 mois

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Séjour au calme et le nécessaire disponible au camping, le personnel ne parle pas le français mais fais de gros efforts pour y parvenir pendant l’accueil

Par Sabrina il y a 8 mois
Expérience prouvée le 27/08/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Animatie voor 10 tot ... Was aanzienlijk minder dan verwacht. Zwembad vroeg in de avond gesloten.

Animatie voor 10 tot ... Was aanzienlijk minder dan verwacht.
Zwembad vroeg in de avond gesloten.

Par Nino il y a 8 mois

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Mooie camping met goed restaurant en leuk zwembad. Prima cottage en hondvriendelijk.

Mooie camping met goed restaurant en leuk zwembad.
Prima cottage en hondvriendelijk.

Par Sylvia il y a 8 mois

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

très bon séjour beau camping malheureusement nous n'avons pas pu participer aux activités du camping adultes et enfants car tout était en néerlandais, même pour les restaurations et le bar. La piscine est top chauffé une couverte et non couverte nickel selon le temps

Par Nelly il y a 8 mois

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Opnieuw een fijne vakantie gehad, maar minder mogelijkheden vergeleken met vroeger.

Wij vinden het jammer dat in de laatste week veel activiteiten verdwenen, terwijl bij de welkomstborrel ze wel werden aangekondigd.
Voorbeelden hiervan zijn 1 dag minder animatie, wegvallen van het kampvuur en de ardennen rangers een half uur later - wat er voor zorgde dat de kinderen hier niet aan konden mee doen.

Tevens vonden wij het jammer dat de "gezinsavond" bij het kampvuur welke vroeger wel op de camping was is verdwenen. Onze jonge kinderen keken er naar uit om gezellig bij het kampvuur mee te zingen met liedjes en marshmallows te roosteren.
Ook was er vroeger skelter/mountainbike verhuur op de camping welke er niet meer is, dit was jammer omdat wij hier graag gebruik van hadden gemaakt.

Verder blijft het een erg gezellige camping, met vriendelijk personeel. Als er iets mis is met de accomodatie wordt het snel opgelost. Vroeger had ik jullie een 8-9 gegeven, maar door het verdwijnen van activiteiten en verhuur en de mindere communicatie gaat dit terug naar een 7.

Par Danny il y a 8 mois

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Ayant eu un soucis de santé, nous n'avons pas pu venir. Nous n'avions pas pris l'option annulation certe, mais ce n'est pas la première fois que nous allons dans un sandaya, je pense un geste commercial aurait été correct

Par Dimitri il y a 8 mois

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Ik kom al sinds mijn tienerjaren bij Parc La Clusure en ken de vorige eigenaar persoonlijk. Er is de laatste jaren veel veranderd en wij vinden dit als gezin erg positief. Er is een super mooi zwembad gekomen en veel accommodaties zijn vervangen door mooie, nieuwe chalets, etc. Erg mooi. Wij zijn positief over het behoud van het altijd gezellige terras, haardvuur en bar/restaurant. Horeca is nog altijd goed op deze camping ook bij Doegie's Diner. Toch zien wij zeker nog punten voor verbetering. Zwembad lijkt erg snel aangelegd en de wanden laten hier en daar al los. Daarnaast is de houten buitenvloer enorm glad en erg gevaarlijk. Dit dient direct aandacht te krijgen. Tot slot verdient het achterste gedeelte van de camping ook echt een opknapbeurt. Oude stacaravans staan als een soort getto achter op het terrein. Is dit voor het personeel? Het lijkt wel een sloppenwijk met vieze tuinmeubels, vuilnis, lege flessen en kratten, etc. Dit ligt direct tegenover nieuwe accommodaties (waar wij gelukkig niet verbleven) en is echt geen gezicht. Zo loop je ook naar het sport/voetbalveld, maar vormt geen plezierig geheel met de rest van de camping. Ook het oude buitenbad dat nu alleen voor 18+ en de Bikini bar zijn echt aan vervanging toe en matchen absoluut niet met de uitstraling van de nieuwere onderdelen van de camping. Het moet nu een soort Zen relax area met beach gevoel zijn voor volwassenen, maar dat lukt niet bepaald. Toch zijn wij over het algemeen positief en zullen zeker terugkomen.

Par Sebastiaan il y a 8 mois

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Huisje was schoon en genoeg ruimte, heerlijk terras voor de deur. Alles was aanwezig in het huisje (magnetron, vaatwasser en de nodige spulletjes om te kunnen leven en schoon te maken)

De omgeving was super en mooi onderhouden, zwembad was super alleen een beetje koud voor onze 6 maanden oude dochter (zowel binnen als buiten)

Winkeltje had de spulletjes die we nodig hadden en vriendelijk personeel.

Wij wouden alleen dinsdag uit eten gaan om de vakantie lekker af te sluiten maar toen was het restaurant helaas dicht, dat was jammer.
En we wouden een dagje naar een markt die de camping had geadviseerd en toen we daar eenmaal waren stonden er 4 kraampjes, dat was wel een teleurstelling.

Verder hebben we heerlijk genoten, troffen we het met het weer en was het personeel verder super en behulpzaam.

Par Michelle il y a 8 mois

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Le camping est un très beau domaine, parfaitement équipé, proposant des emplacements suffisamment grands et d

Par Stéphanie il y a 8 mois
Expérience prouvée le 24/08/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Meest lawaaierige camping die ik in 37 jaar heb mee gemaakt.

Meest lawaaierige camping die ik in 37 jaar heb mee gemaakt. Ieder nacht was het tot minstens 03.00 uur een kabaal van alle rondrennende jeugd. De nachtwaker werd gewoon uitgelachen. De jeugd rende weg zodra deze naderde en 15 min later stonden ze er weer. En dat 2 weken lang. Kat en muis. We zijn eerder vertrokken dan geboekt en betaalt, resitutie was geen optie volgens de camping dus hebben we het wel geprobeerd omdat het zeker geen goedkope camping betreft. O en dan vergeet ik de trein die vanaf 05.00 uur meerdere keren per uur langs de camping geraasd komt. Ik was blij weer thuis te zijn, zelden zo moe terug gekomen van vakantie. Het animatieteam was wel top. Lief voor de kinderen en er werd veel georganiseert. Sanitair ook netjes.

Par Pauline il y a 8 mois

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Accommodatie, camping animatie waren top. Het enige en toch

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.
Accommodatie, camping animatie waren top.
Het enige en toch wel grote nadeel was het bed.
De matrassen zakten ontzettend door, waardoor ik elke ochtend op stond met pijnlijke rug.
Anders kregen jullie van mij een 10!

Par Marcel il y a 8 mois

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

op onze plaats was het onmogelijk om internet te krijgen( plaats 271) hadden last van veel ongediert

op onze plaats was het onmogelijk om internet te krijgen( plaats 271)
hadden last van veel ongedierte en geurhinder.

Par Anjuska il y a 8 mois

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Bel endroit surtout l'avant du camping. Bon séjour et bon service. Attention, activités principalement en néerlandais.

Par Julien il y a 8 mois
Expérience prouvée le 04/09/2023