Nous souhaitons apporter la preuve que les avis publiés sur Custplace sont d’authentiques avis de clients Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin.

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Fijne accommodatie en hele mooie ligging Dit gedeelte vh park was ook.prachtig, jammer dat het ande

Fijne accommodatie en hele mooie ligging
Dit gedeelte vh park was ook.prachtig, jammer dat het andere gedeelte een rommeltje was. Slecht groen onderhoud en oude caravans.

Par Afke il y a 7 mois

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Beaux séjour dans l'ensemble mais quelques points à ameliorer

Bon accueil malgré l'arrivée tardive. Bel emplacement dont la demande à été respectée. Sanitaires propres. Très belle piscine bien chauffée Mais sol juste devant trop glissant. Pediluve trop sale car les poussettes roulent dedans. Règles stricte sur papier mais les surveillants de piscine acceptent que groupe se baigne en robe normale! Manque de transat et parasol. Merci aux kids club d'être venu animer un jeux à la piscine pour les enfants. Dommage de ne pas parler français avec eux mais c'était l'occasion d'exercer le néerlandais. Pizzas très bonnes.

Par Emilie il y a 7 mois
Expérience prouvée le 10/09/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Nous avons passés un agréable séjour, les installations du cottage sont au top sauf l emplacement voiture pour la 3 eme fois impossible à côté de notre bungalow alors que 4 coquillages chaque fois (cottage 4 personnes)

Par Kathy il y a 7 mois

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Camping agréable, bien équipé, relativement moderne et propre

Camping agréable, bien équipé, relativement moderne et propre mais AUCUN membre du personnel n'est capable de parler le français, ce qui est dommage pour l'encadrement des activités pour enfants.

Par David il y a 7 mois

De sandaya nachtmerrie

Als je een schimmel vakantie wilt moet je bij sandaya zijn..gewoon walgelijk,stinkt,douche is gewoon walgelijk en vol met schimmel..na jaren met volle tevredenheid met sandaya weg te gaan komen we in deze nachtmerrie,we hebben dit gemeld aan de receptie en ze stuurde een kuisploeg met bleekwater..noch thans duidelijk gezegd dat de douchewand gebroken is en dat het water langst die kant wegloopt en daardoor schimmel aankomt,er zijn hier begin september caravans met hopen die leegstaan dus het was een kleine moeite geweest om ons te verplaatsen maar nee krijg maar extra wat ziektes bij je vakantie,dus sandaya de groetjes en tot nooit meer

Par Luc il y a 7 mois
Date d'expérience le 14/09/2023

Camping situé au coeur des Ardennes, au calme. Bel aménagement aquatique

Camping situé au coeur des Ardennes, au calme. Bel aménagement aquatique

Par Aurélie il y a 7 mois
Expérience prouvée le 14/09/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Prima ervaring. Het weer zat mee ongeveer 30 graden. Fijn zwembad. En goed gegeten in Vidal joli. Ke

Prima ervaring.
Keuken/woonkamer in Het chalet Gimini is sober en wat aan de krappe kant.

Par Ad il y a 7 mois
Expérience prouvée le 13/09/2023

C'était parfait

C'était parfait

Par Pascal il y a 7 mois
Expérience prouvée le 13/09/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Erg mooie camping met vriendelijk en hulpvaardig personeel. Ook de verhouding campingplekken/verhuur

Erg mooie camping met vriendelijk en hulpvaardig personeel.
Ook de verhouding campingplekken/verhuuraccomodaties is prima (ongeveer 50%)

Par Mark il y a 7 mois
Expérience prouvée le 12/09/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Al bij aankomst ging het mis, geen communicatie aangezien de camping was getroffen door blikseminslag, kan niemand wat aan doen, ook niet aan de regen die daarbij is gevallen. maar, wanneer je dan op je aangewezen plek aankomt die troosteloos met dik 10cm waterlaag en in de blubber staat, zakt de moed in je schoenen, ik heb werkelijk nog nooit meegemaakt dat we zo een waardeloze plaats hebben gehad!. En ik had al helemaal niet verwacht van zo een

Par H il y a 7 mois
Expérience prouvée le 12/09/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Helaas was het erg aan het regenen en onze caravan was niet schoon. De douche werkte niet en ook de extra aangekochte wifi was heel slecht. Er lag veel stof onder de bedden en ook zelfs nog vieze boterhamzakjes. De wc borstel stond in een laagje van urine en poep waardoor het toilet rook en tussen de bank is ook nog nooit schoongemaakt. Hierdoor vond ik het lastig om met het slechte weer te ontspannen in de caravan.

Onze kinderen hebben het daarentegen erg leuk gehad met alle activiteiten en het binnen zwembad.

Par Juliët il y a 7 mois

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

gute Organisation und freundliche Betreuung. Saubere Unterkünfte sehr mangelhafte WLAN Verbinding (U

gute Organisation und freundliche Betreuung.
Saubere Unterkünfte
sehr mangelhafte WLAN Verbinding (Unterkunft lag im Funkschatten des kostenpflichtigen WLANs)
unzureichendes Müllmanagement

Par Wolfgang il y a 7 mois

;µ.........

.......

Par Eduard il y a 7 mois

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Geweldige camping. Prachtige locatie en keurig onderhouden en vriendelijk personeel. Het straatje w

Het straatje waar wij in zaten was daarentegen wel erg krap. Door 1 of 2 mobile homes weg te halen ontstaat er iets meer ruimte, rust en privacy.
Wij komen graag terug, maar liever niet meer in hetzelfde straatje.

Par Norbert il y a 7 mois

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

malgré mon arrivée tardive bien reçu juste domage que le bar et restaurant était fermé pendant mon s

malgré mon arrivée tardive bien reçu juste domage que le bar et restaurant et les commerces aux alantours étaient fermés pendant mon séjour (a ne pas aller un mardi lol)

Par Philippe il y a 7 mois
Expérience prouvée le 04/09/2023