Camping Sandaya Domaine du Verdon Castellane

Bon séjour dommage que l'un des sanitaire était en panne d'eau chaude et de machine à lavé durant to

Bon séjour dommage que l'un des sanitaire public était en panne d'eau chaude et de machine à lavé durant tout notre séjour appart sa nous gardons un bon souvenir de notre séjour dans votre belle région.

Par Florian il y a 7 mois

Bon camping

Bon camping

Par Yannick il y a 7 mois

Camping Sandaya Domaine du Verdon Castellane

We hebben voor de 2de keer een leuk verblijf gehad in camping du Verdon. Net zoals in 2018. Toch war

Toch waren er een paar minpuntjes in vergelijking met 2018.
Het eerste minpuntje is dat we in 2018 altijd WIFI hadden aan de ingang van de camping, en nu in 2023 (5jaar later) moet je daarvoor apart bijbetalen, ondanks dat het verblijf voor eenzelfde periode ongeveer een 400 ? meer kost??
Dus wat doen we: De laatste 3 dagen van ons verblijf betaal ik nog voor de WIFI. Wat blijkt: Dat de WIFI over heel de camping niet meer werkt?? En onze centen dan? Misschien krijgen we deze nog terug? Ik weet het niet?
Al bij al om dit minpuntje af te ronden vind ik dat er op een 5 sterren camping in 2023 sowieso altijd WIFI mag zijn.
Puntje 2 dan: Onze zoon verjaart altijd op het moment dat wij op vakantie zijn, en nu was dat niet anders. In 2018 hebben we zijn verjaardag gevierd op de camping. (Leuk was dat)
Nu in 2023 dachten we dat ook te doen, en reserveerde mijn vrouw een plaatsje in het restaurant. Dit viel echter tegen, want ze vertelde ons dat het restaurant gesloten was? Ze vertelde haar dat het restaurant alleen open was op zaterdag en zondagavond. Geen probleem, mijn vrouw gaat zaterdagvoormiddag naar het restaurant om te reserveren, en wat hoort ze? Dat het restaurant niet open is?? Ook op zondag kon ze niet reserveren? Toch zijn we enkele dagen later wel boven in het restaurant geweest om er een ijsje te gaan eten, (dit was dan zonder reservering) en we stelden vast dat er zowat alles in het honderd liep. Alles liep er mis! Niettegenstaande de mensen de benen van onder hun lijf liepen. Ze deden dus wel hun best, maar het lukte niet. Naar mijn mening staan hier niet de juiste mensen op de juiste plaats? Hier is dus nog wel werk aan de winkel voor de directeur van de camping. We hebben
de verjaardag van onze zoon dus in het dorp van Castellane gevierd. Spijtig was dit want het restaurant van de camping was volledig nieuw. In 2018 was dit er nog niet.
Waar ik mij ook een vraag bijstel is het feit dat er maar één toilet is?? Ik heb er althans maar één gevonden, en dit voor zo een nieuwbouw? Waar dan ook nog eens zoveel mensen aanwezig zijn? En een 5 sterrencamping?
Dan het "positieve" van de camping is natuurlijk hun nieuw gebouwd zwembad! Dit is het pareltje van de camping samen met de 2 zen zwembaden. Tof was dat!
Dit mag zeker niet aanzien worden als een negatieve feedback, maar hopelijk doen ze er iets mee voor in de toekomst. Want dit is hiervan toch de bedoeling of niet?
Misschien gaan we nog wel eens terug....

Par Rudiger il y a 7 mois

Camping Sandaya Domaine du Verdon Castellane

Très bon séjour, camping bien aménagé avec mobil home à l'ombre, piscine sympa avec plusieurs bassins.

Par Sabine il y a 7 mois
Expérience prouvée le 12/08/2023

Camping Sandaya Domaine du Verdon Castellane

bon séjour, joli paysage mais le camping a des choses a revoir.

bon séjour, joli paysage mais le camping a des choses a revoir.

Par Stephane il y a 7 mois
Expérience prouvée le 29/07/2023

Un séjour agréable. L emplacement opposé à la piscine est judicieux

Un séjour agréable. L emplacement opposé à la piscine est judicieux

Par Cyrille il y a 7 mois
Expérience prouvée le 19/08/2023

Camping Sandaya Domaine du Verdon Castellane

Trop de voitures circulent dans les allées = danger pour les enfants Sanitaires N°3 douches froides,

Trop de voitures circulent dans les allées = danger pour les enfants
Sanitaires N°3 douches froides, Sanitaires N°2 douches bouillantes sans règlage possible.
Animations répétitives, disco baby et disco tous les soirs
Snack fermé 3 jours de suite

Par Lysiane il y a 7 mois

Camping Sandaya Domaine du Verdon Castellane

assez bien dans l ensemble

bonjour
suite a notre sejour , hebergement bien , menage du bungalow a revoir ...
animation repetive et moyenne
restaurant ferme les 3 premiers jours et complets les autres jours ... oblige de faire 3 km pour aller manger ( midi et soir )
tarif wifi excessif , en panne les 2 derniers jours ( une demande de remboursements a ete faite )
pour un 5 etoiles ont s attendaient a mieux ...

Par Frederic il y a 7 mois

Camping Sandaya Domaine du Verdon Castellane

Nous avons passé un très bon séjour sur une fin de saison. C est juste dommage que le wifi ai etzbco

Nous avons passé un très bon séjour sur une fin de saison. C est juste dommage que le wifi ai été coupé au moment même où le réseau ai baissé en qualité …

Par Delphine il y a 7 mois

Camping Sandaya Domaine du Verdon Castellane

Bungalow bien équipé, propre et emplacement calme. Manque un peu d?activités pour les enfants (pas de tir a l arc pourtant proposé sur la plaquette) les séances sportives devraient commencer un peu plus tôt le matin comme 8.30 et devraient se pratiquer dans le joli parc plutôt que devant le podium des animateurs sur le goudron à l entrée du camping? ça donne moins envie de pratiquer? équipe des animateurs top!

Par Nathalie il y a 7 mois
Expérience prouvée le 19/08/2023

Super

Super

Par Séverine il y a 7 mois

Camping Sandaya Domaine du Verdon Castellane

Beau camping mais pas trop service, pourait faire mieux en animation. Sinon tres calme emplacement bien ombragé

Par Michael il y a 7 mois
Expérience prouvée le 30/08/2023

Camping Sandaya Domaine du Verdon Castellane

Camping in zijn algemeen een 10. Restaurant een cijfer 5 koud eten en te duur voor de kwaliteit waa

Camping in zijn algemeen een 10.
Restaurant een cijfer 5 koud eten en te duur voor de kwaliteit waardoor ook maar 1x geweest zijn.
Horeca 1e keer dat wij er kwamen maar open tot 22 uur terwijl de animatie doorging tot 23.30 uur(dagen daarna was de horeca wel tot 23.00 uur geopend).
laatste week van ons verblijf was in het begin van de week er geen bier meer te koop in de horeca(onbegrijpelijk hoe dit mogelijk is in het hoogseizoen, zou niet mogelijk moeten zijn.

Par G.j. il y a 7 mois

Par Céline il y a 7 mois
Expérience prouvée le 29/08/2023

Bengalow mal nettoyer. Dommage de payer la Wifi. Restauration trop long d

Bengalow mal nettoyer.
Dommage de payer la Wifi.
Restauration trop long d

Par Candy il y a 8 mois
Expérience prouvée le 06/08/2023

Camping Sandaya Domaine du Verdon Castellane

Première expérience en camping, très bien Gros point négatif de ce camping: la restauration

Par Marc il y a 8 mois
Expérience prouvée le 28/08/2023