Nous souhaitons apporter la preuve que les avis publiés sur Custplace sont d’authentiques avis de clients Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin.

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Top accommodatie. Top omgeving. Enige aandachtspunt, voor mij persoonlijk: de mogelijkheid voor glu

Top accommodatie. Top omgeving.
Enige aandachtspunt, voor mij persoonlijk: de mogelijkheid voor glutenvrije maaltijden (zoontje van 3j heeft coeliakie). Het zou mij extra rust geven mocht ik eens een maaltijd in het restaurant kunnen nuttigen. Er is nu wel iets mogelijk, maar het aanbod is erg beperkt voor een kind van 3.

Par Evelien il y a 11 mois

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Een mooie camping met ruime kampeerplekken. Top personeel.

Een mooie camping met ruime kampeerplekken. De vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel is uitmuntend.

Iets meer algemeen toezicht op naleving van regels is wenselijk. Bijvoorbeeld het aangelijnd houden van honden en een hogere frequentie van de controle op leeftijd bij het 18+ zwembad.

Par Roald il y a 11 mois

Bon séjour dans l'ensemble

Très bon séjour on y reviendra certainement , par contre gros point négatif sur le personnel qui ne parle pas du tout français, l'entretien des parcelles un peu négligé, et les sols de la piscine qui sont vraiment très glissants

Par Davy il y a 11 mois

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Leider gab es die auf der Webseite gezeigten Angebote nicht. Kein Beachvolleyballfeld, obwohl dies a

Leider gab es die auf der Webseite gezeigten Angebote nicht.
Kein Beachvolleyballfeld, obwohl dies auf Bildern dargestellt war.
Kein Petanque Platz, obwohl auf Bilder dargestellt.
Keine Möglichkeit Tennis zu spielen, obwohl auf Bildern dargestellt.
Die Dargestellten Sportmöglichkeiten war ein wichtiges Kriterium zu buchen.
Dargestellen Bilder waren nicht vom Campingplatz. Sie waren von einem anderen Platz.
Dadurch große Enttäuschung bei den Kindern und Erwachsenen

Par Sandra il y a 11 mois
Expérience prouvée le 15/06/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Camping in z?n geheel zag er verzorgd uit. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het restaura

Camping in z?n geheel zag er verzorgd uit.
Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.
Het restaurant was goed.
De stacaravan was comfortabel met veel opbergruimte.
De stacaravan was bij aankomst niet zo schoon als je zou mogen verwachten. Bv. er lagen nog sokken onder het bed
De informatie over openingstijden van voorzieningen was van een week ervoor.
Tip voor aanvulling van de inventaris van de stacaravan is een dienblad. Dit ivm de opstapjes van het terras naar de caravan en dit vooral voor ouderen.

Par E. il y a 11 mois
Expérience prouvée le 15/06/2023

Très bon séjour

Très bon séjour

Par Pierre il y a 11 mois
Expérience prouvée le 14/06/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Zeer net verblijf, mooi zwembad en zeer goed restaurant. Wel weinig parkeerplaats aan de premium sta

Zeer net verblijf, mooi zwembad en zeer goed restaurant.
Wel weinig parkeerplaats aan de premium standplaatsen

Par Tommy il y a 11 mois
Expérience prouvée le 13/06/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Bon séjour dans l'ensemble.mais domage que personne ne parle le français ni réception ni restaurant. nous nous croyons au pays bas

Par Kevin il y a 11 mois
Expérience prouvée le 13/06/2023

Très bonne expérience. Personnel au top .camping parfait

Très bonne expérience. Personnel au top .camping parfait

Par Christine il y a 11 mois
Expérience prouvée le 12/06/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Wij hadden deze camping geboekt op basis van de informatie die op internet stond. Op 2 punten klopte deze informatie niet: De plattegrond van de locaties (67 en 68) week af van de werkelijke locaties. Wij hadden veel minder ruimte/privacy
dan we hadden verwacht.
Bovendien was er helemaal geen jeu de boule baan meer en moesten wij helemaal achteraan op de camping naast de voetbalkooi gaan boulen. Erg jammer.

Par Fred il y a 11 mois
Expérience prouvée le 12/06/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Prijs kwaliteit verhouding super goed Leuke camping die de laatste jaren enorm is opgeknapt

Prijs kwaliteit verhouding super goed
Leuke camping die de laatste jaren enorm is opgeknapt

Par Gerard il y a 11 mois
Expérience prouvée le 11/06/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Het terrein is niet verzorgd, het gras staat te hoog. De algemene indruk is dat het terrein beter onderhouden zou moeten zijn. Wat zeker een minpunt is: je kan de temperatuur van de douches niet regelen en deze zijn véél te warm.
Positieve punten zijn de zwembaden, heel mooi. Maar ook bij het adults only zwembad gaf het terras een onverzorgde indruk, overal gras en onkruid tussen de tegels van het terras.
Jammer genoeg wordt ook deze "camping" volgestouwd met mobilhomes, huisjes etc waardoor er steeds minder plaats is voor de kampeerders met caravan of tent.

Par Jetty il y a 11 mois
Expérience prouvée le 11/06/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Bon rapport qualité/prix Un groupe à fait pas mal de bruits 2 soirs, dommage. Le personnel ne maitr

Bon rapport qualité/prix Un groupe à fait pas mal de bruits 2 soirs, dommage. Mais cela arrive sans doute dans tous les campings. Le personnel ne maîtrise pas le français, dommage pour un camping en Wallonie. Si vous parlez l'anglais et le néerlandais, vous n'aurez aucun souci. Sinon, c'est un beau et agréable camping!!!

Par Vincent il y a 11 mois

Moyen

Moyen

Par Dominique il y a 11 mois

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Cadre très verdoyant et reposant. Mobil home trop proche des voisins. La WiFi ne fonctionne pas tre

Cadre très verdoyant et reposant. Mobil home trop proche des voisins. La WiFi ne fonctionne pas très bien

Par Cindy il y a 11 mois

Très agréable vacances