Nous souhaitons apporter la preuve que les avis publiés sur Custplace sont d’authentiques avis de clients Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin.

Séjour agréable

Séjour agréable

Par Alice il y a 11 mois

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Tout s'est bien passé, le cadre était magnifique et bien situé. Le personnel très sympathique, le camping propre et bien équipé

Par Jean-Paul il y a 11 mois

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Week-end prolongé dans les Ardennes belges

Par Jean-Paul il y a 11 mois

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Toujours aussi agréable d’aller chez Sandaya. Seul bémol pour ce camping, le staff ne parle pas français.

Par Hervé il y a 11 mois

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Globalement lieu agréable et propre, équipements sympas, personnel sympa, seul hic, en zone francophone personne ne parle français à l?accueil.

Par Antonio il y a 11 mois

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Het binnen zwembad dicht door probleem, mobilhome tussen tenten met jonge kinderen , lawaai ongehoord en geen discipline. Overal spelen en voetballen en roepen en tieren en ons materiaal aanraken !!!!! Zet ouderen niet tussen gillende kinderen . Geef ze een keuze van staanplaats . We vroegen een rustige plaats online en ook in de receptie ! Nooit meer dank u !

Par Dany il y a 11 mois

Een hele leuke camping

Een hele leuke camping, echter er wordt volop verbouwd wat nogal een rommelige indruk geeft.
Een groot nadeel was wel de stroom die diverse keren uitgevallen is.

Als de verbouwingen klaar zijn en de stroom stabiel, dan is dit een perfect camping...

Par Stephan il y a 11 mois

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

1ère expérience concluante, un bon séjour passé en famille, totalement dépaysant! Mobilhomme spacieux et bien équipé. Camping agréable avec piscines (eau assez froide en cette période) cadre magnifique avec la rivière qui longe le camping. De belles randonnées possibles également.

Par Elise il y a 11 mois

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Omgeving is mooi, camping heeft nog de nodige aandachtspunten

1. Bij aankomst op d.d. 17 mei kregen wij een plaats toegewezen op nummer 277, hier kon mijn caravan bijna niet staan, uitdraaipoten raakten de grond niet omdat het kampeerveld behoorlijk schuin afliep. Melding gedaan bij de receptie, die jonge dame melde dat we via de klantenservice maar een klacht moesten indienen???? Uiteindelijk hebben we de caravan in een rare positie moeten zetten waarbij de caravan schuin stond, wat niet lekker slaapt.
2. Wij hadden een 3 schelpen kampeerplaats gereserveerd, mede omdat we een watertappunt op de plaats zouden hebben. Bij aankomst bleek dit een gemeenschappelijk watertappunt te zijn, zo staat het niet vermeld in de brochure. Dit staat in de brochure vermeld;
? Kampeerplaats (3 schelpen)
o Minstens 90m²
o Wateraansluiting
o 10A
o Gemeenschappelijke afvoer van afvalwater
o Huisdieren toegestaan
3. Gras op de standplaats stond zeker 15 cm hoog, grasmaaien was er niet bij. Zeer slecht onderhoud.
4. Om tijdens de avonduren naar het toilet te gaan en / of te douchen was er totaal geen verlichting op het terrein, dit gemeld en er werd mede gedeeld dat de terrein verlichting nog niet was aan gesloten, zeer gevaarlijk situatie in het donker. Je ziet niet waar je loopt!
5. Op zondag d.d. 21 mei waren wij in het kleine zwembad (Bikinibar), wat dicht bij onze kampeerplaats was. Dit werd ineens gesloten omdat er problemen waren met de waterpompen, we moesten maar naar het andere zwembad gaan??
6. De laatste dag d.d. 23 mei, was heel de camping zonder stroom. Van `s morgens 08u00 tot 12u00 in de middag. Dit kregen wij te horen in de camping winkel. Verder was hier niemand over geïnformeerd op de camping. Vele camping gasten kwamen vragen of wij wel stroom hadden, ook wij hadden geen stroom?. Terwijl wij hier wel voor betaald hebben???? Raar situatie.

Par Patrick il y a 11 mois

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

? Kampeerplaats (3 schelpen)
o Minstens 90m²
o Wateraansluiting
o 10A
o Gemeenschappelijke afvoer van afvalwater
o Huisdieren toegestaan

Par Patrick il y a 11 mois

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Prima verblijf gehad. Sfeervolle camping met een mooi zwembad, een heel goed restaurant en heel vri

Prima verblijf gehad.
Sfeervolle camping met een mooi zwembad, een heel goed restaurant en heel vriendelijk personeel.

Een paar verbeterpunten
Het gras en het onkruid op het terrein mag wel wat beter worden bijgehouden. Dit staat erg slordig. De mensen die aan het maaien waren hadden dit schijnbaar nog niet eerder gedaan want ze hadden een dagtaak aan één straatje.
Daarnaast waren de douches erg heet. Hier melding van gemaakt.

Verder erg leuke camping in prachtige omgeving.

Par Lianne il y a 11 mois

Trés Bon

Trés Bon

Par Mats il y a 11 mois

Einfach toll. Wir kommen ganz bestimmt wieder Sehr nettes Personal

Einfach toll.
Wir kommen ganz bestimmt wieder
Sehr nettes Personal

Par Johannes il y a 11 mois
Expérience prouvée le 27/05/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Restaurant was top. Genoeg personeel. Probeerde ook extra omzet te creëren door meteen te vragen of je brood met smeersels wilt. Kwamen vaak voor drinken vragen. Was top. Animatie was ook erg leuk. Kinderen hebben zich goed vermaakt. Zwembad ook goed, jammer dat de glijbanen dicht waren. Verzorging van het park was beneden maat. Gras overal veel te hoog. Er werd nog heel veel gewerkt. Achter het zwembad lag veel puin ( leg dit uit het zicht van de gasten ) Straten met chalets die nog niet klaar waren stonden spullen ( bbq?s ) buiten.deuren v chalets stonden open. Plaats er iets voor zodat niemand dat ziet. Er waren veel groepen ( bij de chalets ) deze mensen zetten samen al het meubilair op straat en zaten daar gezellig tot de hele late uurtjes te drinken, luidruchtig te praten. Dit hield in dat we 4 nachten amper geslapen hebben. Op zondag waren er 300 vertrekkende gasten en toen werd
het rustig. De enige nacht dat we geslapen hebben. Ook werd er gezegd dat je na 23.00 uur niet meer de camping op en af mag rijden. Na 00.00 reden er ook nog van die leuke kleine mini?s die extreem veel lawaai maken.
Kortom, een mooie camping. Jammer dat er zoveel chalets staan. Dat men het gras niet onderhoudt. Vanwege het extreem luidruchtig gedrag van andere gasten zullen wij niet meer terug komen.

Par Dolph il y a 11 mois
Expérience prouvée le 27/05/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Camping au calme, propreté des sanitaires impeccables. Personnel très accueillant

Par Lagache.ali il y a 11 mois
Expérience prouvée le 21/05/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

De camping heeft op meerdere plekken zeker onderhoud nodig. Als er een binnen haspel aan een kast zit en deze ligt los in de regen dan is dit gevaarlijk. Verder waren de kasten oud en versleten.
Het WiFi signaal was niet te bereiken op onze plek (270) en op de laatste dag was een medewerker van de winkel vergeten deze open te maken zodat we pas 3 kwartier later brood konden krijgen en in tijdnood kwamen met afbreken voor 11.00 uur

Par Antoine il y a 11 mois

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Beaucoup trop de mauvaises herbes autour de notre bungalow + des déchets, très dommage. Les mauvaises herbes ont été coupé le dernier jour de notre séjour? mais les déchets ils les ont laissés, encore plus dommage? . Hotte dans la cuisine à moitié cassé. Dernier jour pas d?eau chaude? En tout, on étais déçu.

Par Linn il y a 11 mois

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Heel mooie grote camping, proper sanitair, leuk terras. Groot aanbod eten en ruim aanbod in het pla

Heel mooie grote camping, proper sanitair, leuk terras.
Groot aanbod eten en ruim aanbod in het plaatselijke winkeltje.
Wij stonden helemaal achteraan de camping, rustige plaats. Wel wat ver van alles af.
Zeker voor herhaling vatbaar !

Par Lorenzo il y a 11 mois